گوشت‌های آزمایشگاهی که زمانی جزو داستان‌های علمی تخیلی بود، می‌تواند در اوایل امسال در برخی از رستوران‌های ایالات متحده به واقعیت تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
بر اساس تصویب هیات وزیران تعرفه واردات گوشت مرغ صفر تعیین شد.
آخرین وضعیت جوجه‌ریزی استان‌ها و افزایش و پایداری گوشت مرغ در قرارگاه امنیت غذایی بررسی شد.
نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.
کوکو گوشت و بادمجان غذای ناب و اسان و لذیذی است که در کمترین زمان آماده و بسیار مقوی است.
آزمایش زندان استنفورد یکی از معروف‌ترین و خطرناک‌ترین آزمایش‌های روانشناسی است که تاکنون انجام شده‌است. در این آزمایش تعدادی دانشجوی سالم از نظر روانی به صورت آزمایشی نقش‌های زندانی و زندان‌بان را پذیرفتند، اما در نهایت چه بر سر آنها آمد؟
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
تولید گوشت مصنوعی از طریق کشت سلولی ممکن است درخصوص حلال یا حرام بودن آن، سؤالاتی را در ذهن ایجاد کند.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت:با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان است.
سمنان- رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه گوشت گرم گوساله کیلویی ۲۵۶ هزار تومان در استان توزیع می‌شود، گفت: اولویت توزیع با فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.
مهم‌ترین پرسش‌ها درباره گوشت‌های عجیب و غریب مبتنی بر آزمایشگاه این موارد هستند: آیا این نوع گوشت‌ها واقعا ضروری هستند؟، آیا ما واقعا می‌خواهیم گوشت شیر یا ببر بخوریم و آیا این کار از نظر اخلاقی قابل قبول است"؟
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از تولید گوشت آنالوگ به عنوان جایگزین پروتئین‌های حیوانی در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خبر داد.
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی دام با بیان اینکه گوشت‌های بی کیفیت مجوز توزیع در حوزه مصرف خانوار را پیدا نکرد و هم اکنون به عنوان مصرف صنعتی استفاده می‌شود گفت: این گوشت از بازار جمع آوری شد.
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: تاریخ تولید و انقضا، کد پروانه بهره‌برداری از اداره‌کل دامپزشکی استان، آدرس محل تولید و شرایط نگه‌داری (تازه: صفر تا ۴ درجه سانتی‌گراد، منجمد: منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد) مواردی است که مصرف‌کننده حین خرید فرآورده‌های خام دامی بسته‌بندی شده باید به آن دقت کنند.
یوزباشی، مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قیمت گوشت به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و در حال حاضر گوشت قیمت مصوبی ندارد!
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این سازمان مسوول تایید بهداشت و سلامت گوشت‌های قرمز وارداتی است و گوشت گرم وارداتی و منجمد تنظیم بازار از سلامت بالا برخوردار هستند.
اصفهان- معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان اصفهان از عرضه گوشت گرم گوسفندی با هدف تنظیم بازار شب عید در این استان خبرداد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی در حال توزیع مربوط به گوشت بره بوده که از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است.
تخم مرغ، مرغ و ماهی از آزمایشگاه: سنگاپور اولین کشور در جهان می‌باشد که فروش گوشت تولید شده از سلول‌های بنیادی را تایید کرده است. با این وجود، این پرسش مطرح می‌شود که آیا گوشت تولید شده در آزمایشگاه برای تغذیه جهان کافی می‌باشد؟
این گوشی که ساخته شده در شرکت iQOO از زیرمجموعه‌های شرکت ویوو (Vivo) است، پیش‌تر در چین عرضه شده و حالا در اوایل ماه آینده میلادی به هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان می‌آید. بر اساس مشاهدات و آزمایش‌های انجام شده می‌توان گفت که این گوشی، سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان نیز محسوب می‌شود.
مقبلی متولد سوم تیر ۱۳۶۲ خورشیدی، خلبان و سرگرد نیروی دریایی آمریکا و فضانورد ایرانی-آمریکایی ناسا است. وی بیش از دو هزار ساعت پرواز با ۲۵ نوع هواپیمای مختلف را در سابقه کاری خود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ