مردم برای بازگشایی مسیر مسدود شده از سوی آشوبگران در تهران به کمک پلیس آمدند که دراین فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد مستقل سنای آمریکا می‌گوید که حمایت از قطع کمک مالی این کشور به اوکراین، میان قانونگذاران و همچنین مردم آمریکا روبه افزایش است.
در شعب تخصصی حل اختلاف پرونده دعاوی مردم در بستر صلح و سازش رسیدگی می‌شود.
باستان‌شناسان از مردم درخواست کرده‌اند به حل معمای «نسگلیف»، سنگ حکاکی‌شده‌ای که تابستان گذشته در حفاری نسکلیف هیلفورت یافت شد کمک کنند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: با رویکرد ظرفیت سازی اجتماعی بسیاری از آحاد جامعه یاریگر محرومین خواهند بود.
رئیس برنامه جهانی غذا در افغانستان اعلام کرد که بودجه تامین مواد غذایی برای مردم این کشور تا پایان ماه اکتبر به اتمام می رسد.
به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
دختر جوان که در میان شمشاد‌ها افتاده بود با کمک مردم و حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد. وی پس از بهبودی نسبی به پلیس گفت: من مهندس هستم، امروز عصر نوبت دکتر داشتم و در مسیر از کنار بوستانی عبور می‌کردم که ناگهان یک نفر از پشت چاقویی روی گردنم گذاشت و مرا به داخل شمشاد‌ها کشاند.
«عبدالله علی صبری» با اعلام اینکه کمک های بیشتر ملت یمن برای زلزله زدگان سوریه در راه است، تأکید کرد که این کمک ها، بیانگر «پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر» است.
فرمانده کل ارتش طی دستوری به فرمانده نیروی زمینی بر استمرار کمک رسانی به مردم زلزله زده درخوی و مناطق سردسیر وصعب العبور تاکید کرد.
برف‌روبی و کمک به مردم از اقدامات ماموران یگان ویژه در منطقه کوهرنگ درحال حاضر می‌باشد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: از اعضای شورای شهر تهران می‌خواهیم کمک مردم را برای ما جلب کنند.
یک فرمانده حشد شعبی عراق تاکید کرد که فشارهای آمریکا برای ایجاد وقفه در کمک رسانی این نیروها به مردم و زلزله زدگان سوری تاثیری نخواهد داشت.
باشگاه رئال مادرید 20 هزار دست پوشاک بعلاوه مبلغی قابل توجه به مردم زلزله زده ترکیه ارسال کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده خوی خبر داد.
کمک های اعضای باشگاه مس سونگون به مردم زلزله زده خوی ارسال شد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای خواستار کمک هم‌میهنان به زلزله زدگان آذربایجان شد.
در بررسی‌ها مشخص شد قاتل داخل پذیرایی پدر و مادرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است. همسایه‌ها در تحقیقات پلیسی اعلام کردند لحظه حادثه صدای دلخراش زن و مرد میانسال را از داخل خانه‌شان شنیده و بعد هم دیده‌اند که پسر آن‌ها وحشت‌زده از آپارتمان فرار کرده و میهمان مقتول هم با داد و فریاد درخواست کمک کرده است.
صدها نفر از مردم آمریکا در شهر نیویورک در اعتراض به کمک‌های نظامی و مالی دولت این کشور به اوکراین، تجمع کردند.
بیرجند- رئیس قوه قضائیه گفت: عزم ما جزم است با کمک مردم شفافیت ایجاد کنیم.
فرمانده پیشین پلیس راه کشور با انتقاد نسبت به تناقض موجود در موضوع موتورسواری زنان گفت: این مورد متناقضی است که در کشور ما زنان می‌توانند ترک موتورسیکلت بنشنینند، اما نمی‌توانند راننده آن باشند. این یک کج‌سلیقگی بوده که باید اصلاح شود. این موضوع از جهات مختلف به ترافیک شهری و همچنین وضعیت اقتصادی مردم کمک خواهد کرد. استفاده از موتورسیکلت باعث کاهش تعداد خودرو‌های شخصی و به‌تبع تعدیل شرایط ترافیکی شهر خواهد شد. فراتر از همه این موارد، موتورسواری حقی است که بسیاری از زنان که به آن علاقمند بوده‌اند از آن محروم شده‌اند.
فیلمی از اقدامات یگان ویژه در کمک به مردم و برقراری امنیت در زمان اغتشاشات را مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد به دلیل مواضع اوکراین در قبال دونباس، جنگ میان دو کشور رقم خورد.
اشتری اظهار داشت: پلیس درتمامی عرصه‌ها به کمک، همراهی، انتقادات، پیشنهادت و راهنمایی مردم نیاز دارد و تلاش دارد تا با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های به روز و بهره‌گیری از نیرو‌های زبده و حرفه‌ای خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ