مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده خوی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
مصدق:حبس کردن یک فعال اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند. به جای حبس، فرد مجرم ملزم است برای افراد ایجاد اشتغال کند یا مدرسه بسازد. امروز در بحث کلاهبرداری گفته می‌شود هر فردی که مرتکب کلاهبرداری می‌شود باید حبس شود، برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار تومان مرتکب جرم شده ۷ سال حبس دهد و برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده یک سال حبس بدهد درست است. حرف ما این است که قانون باید اصلاح شود. برای اصلاح قوانین حتما به کمک فعالان اقتصادی نیاز داریم.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که در روند الحاق سوئد به ناتو پیشرفت‌هایی حاصل شده است.
یک قانونگذار اوکراینی اعلام کرد که این کشور از ابتدای جنگ با روسیه بیش از ۴۵ میلیارد دلار کمک مالی از غرب دریافت کرده است.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از حمایت این نهاد در خصوص ارائه یک میلیارد یورو کمک به ترکیه خبر داد.
سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد که تاکنون موفق به جمع‌آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کمک برای میلیون‌ها نفر از ساکنان کشور جنگزده یمن شده است.
رئیس بانک جهانی اعلام کرد این نهاد آماده ارائه کمک های فوری به ترکیه پس وقوع زلزله در این کشور است.
امیرآبادی فراهانی گفت: ایران یک ریال هم به عراق کمک نکرده است، صادرات نفت در عراق به ۴ میلیون بشکه نفت رسیده در نتیجه آن‌ها به کمک ما نیاز ندارند. اما مسئله سوریه متفاوت است؛ شما می‌بینید که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هربار چندین میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کنند.
وزارت دفاع آمریکا امروز ارائه یک بسته کمک نظامی برای اوکراین به ارزش ۲.۲ میلیارد دلار را رسانه ای کرد.
اسرائیل سالانه ۸/ ۳میلیارد دلار کمک نظامی آمریکا دریافت می‌کند و بایدن این کمک را در سال گذشته یک‌میلیارد دلار افزایش داد. کارشناسان خاطرنشان کردند که انتقاد از اسرائیل همچنان هزینه سیاسی بالایی در ایالات متحده دارد؛ درحالی‌که رئیس جمهور بایدن موضع ایدئولوژیک خود را به‌عنوان یک «صهیونیست خودخوانده» تبلیغ می‌کند.
چاپ غذا از زباله‌های پلاستیکی در کره زمین هم می‌تواند مفید باشد. این شرکت در نظر دارد که ابتدا این ایده را برای مراکز کمک به فجایع طبیعی یا کمپ پناهندگان اجرا کند. Beehex باور دارد که بازار این فعالیت می‌تواند بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
به گفته منابع آگاه، چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
دولت اسپانیا بسته کمکی ۱۰ میلیارد دلاری را برای کاهش نرخ تورم اعلام کرد.
دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش ۱.۸۵ میلیارد به اوکراین خواهد داد که سامانه‌های دفاع ضد موشکی پاتریوت را نیز شامل می‌شود.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای اعلام کرد: «جو بایدن» دستور اختصاص کمک ۱ میلیارد دلاری این کشور به اوکراین را صادر کرد.
بنا به اعلام وزارت دارایی اوکراین، این کشور یک بسته کمک مالی جدید را از آمریکا دریافت کرد.
به گفته ۳ منبع آگاه چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی آمریکا و اروپا به دولت و ارتش اوکراین، اتحادیه اروپا بسته کمکی جدیدی برای سال آینده تصویب کرده است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از کمک ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سازمان داوطلبان به محرومان طی یک هفته گذشته خبر داد.
سازمان ملل ادعا کرد که طی یک سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان ارسال کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از شوهر به خاطر دزدی/ کلاهبرداری ۴ میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی/ قتل همخانه‌ای به خاطر اختلاف/ کلاهبرداری به بهانه کمک به بی خانمان‌ها/ به خاطر یک میله آهنی قاتل شدم/ دزدی با عینک دودی!/ آخرین مأموریت پلیس فداکار/ سپر به سپر تا جنایت!
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.
وزارت دفاع آمریکا از ارسال بسته جدید کمک های نظامی به اوکراین به ارزش یک میلیارد دلار خبر داد.
صالحی امیری به حواشی پیرامون تیم امید ایران و انصراف این تیم از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ