فیلمی از اقدامات یگان ویژه در کمک به مردم و برقراری امنیت در زمان اغتشاشات را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی ، به ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت پرداخت.
منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست علیه زنان فلسطینی در قدس اشغالی خبر دادند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: در روزهای گذشته فیلمی مبنی بر هنجارشکنی برخی از گردشگران در دزفول منتشر شده بود که بدنبال آن یک نفر دستگیر و اقدامات لازم برای نفرهای دخیل دیگر در این موضوع انجام خواهد شد.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با اثرات چنین اقداماتی و نمایش چنین تصاویری بر دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: من به شخصه با مباحثی که در شکل فیلم و کلیپ نمایش داده شود و بتواند ذهن نوجوان ما را درگیر کند، مخالفم؛ بخصوص این مساله که اشاره کردید واقعا نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم که ذهن نوجوان ما و ذهن دختر محجبه مدرسه‌ای را به خود درگیر کند.
فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مخالفت با اقدامات صهیونیست علیه فلسطینیان در جنین، مقابل دانشگاه تل آویو تجمع کردند.
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) درسازمان اطلاعات سپاه استان قم، تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت شناسایی ودستگیر شدند.
تصاویری از تلاشها و اقدامات حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امام جمعه کرج گفت: برخی می‌خواهند جشنواره فیلم فجر را تحت تأثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند که در راستای دیگر اقدامات برای تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم به شمار می‌رود.
جزئیات اقدامات سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات گیری از دارندگان خانه های خالی از زبان آقای منظور رئیس سازمان امور مالیاتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توهین به نیروهای حافظ امنیت از جمله اقداماتی است که جریان آشوب برای عصبانی کردن نیروهای مدافع امنیت به آن متوسل شده است.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
فیلمی از تلاش نیروهای امنیتی برای خاموش کردن آتش اموال مردم را مشاهده می‌کنید که توسط اغتشاشگران رخ داده بود.
حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به کشور قزاقستان و شرکت در اجلاس سیکا گفت: محور اجلاس کشورهای سیکا، تعامل و اقدامات سازنده در آسیا است.
طی سلسله اقدامات اطلاعاتی و نیز اشراف پهپادی در اغتشاشات صورت گرفته یکی دیگر از عناصر اغتشاشگر توسط سازمان اطلاعات سپاه استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.
علیرغم این که فیلم منتشر شده برای ۲سال قبل می‌باشد، با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهد شد تا با بررسی‌های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این ناجی و جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، صورت گیرد.
زلزله اندیکا به نوعی موجب شد تا کمبودهای این منطقه بیش از پیش دیده شود اما وسعت محرومیت‌های اندیکا و میزان تخریب مدارس ضرورت اقدامات بیشتر را نشان می‌دهد.
با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی‌ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال، همزمان اقدامات متولیان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عدم تسلیم شدن دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ