حاج ملک داور دیدار استقلال و فولاد خوزستان در خصوص جنجال‌های اخیر در خصوص قضاوتش در این بازی گفت: از قضاوت خودم راضی هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور بازی جنجالی لیگ سه در اثر هل دادن عوامل یک تیم داخل چاله زمین افتاد.
ما هم انسانیم و زمانی که آنالیزور پرسپولیس گفت قایم شدم، لبخندی زدم و همان لحظه عکسی از من گرفتند و گفتند خورشیدی در شادی پرسپولیس شرکت کرده‌ است.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
این احتمال وجود دارد که داور مسابقه هوادار و پرسپولیس خطای بازیکن سرخ‌پوش را گرفته باشد، نه هند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تنها دغدغه این تیم برای بازی روز آینده برابر پرسپولیس کمبود امکانات تیم داوری مسابقه است.
کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران از قضاوت تیم داوری در دربی رضایت دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره دلیل لغو بازی دوستانه با ایران در بغداد توضیح داد.
کارشناس داوری با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان در مورد سه صحنه مشکوک این دیدار صحبت کرد.
اولیای یکی از افراد دچار مسمومیت که تمایل ندارد اسمش بیان شود می‌گوید: «پسر من تعریف کرد که یک لحظه بوی ماهی گندیده سرکلاس آمد و بعد مدرسه به بچه‌ها ماسک داد که بزنند و از کلاس خارج شوند. یک‌سری از بچه‌ها حالشان بدتر بوده، به اورژانس و نیرو‌های امنیتی زنگ زدند و چند نفر از بچه‌ها را به مراکز درمانی منتقل کردند که پسر من هم جز آن‌ها بوده است.» این مادر درباره علائم پسرش ادامه داد: «از علائم باقی بچه‌ها در جریان نیستم، اما پسرم دل درد داشت و دور ناف‌اش درد می‌کرد.»
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از عملکرد تیمش مقابل منچستریونایتد ابراز رضایت کرد ولی گفت داور در صحنه برخورد توپ به دست فرد یک پنالتی واضح را به سود بارسا سوت نزده است.
کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: بنیادی‌فر داور خوبی است، اما در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند.
فرهاد مجیدی بعد از بازی در نشست خبری بازی با البطائح به شدت از قضاوت‌های داور عصبانی بود. سرمربی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در جایی که عدالت رعایت نمی‌شود، صحبتی ندارم.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم.
داور پرکار فوتبال ایران از محدودیت‌های قضاوت داوران در فوتبال ایران می‌گوید.
قهرمان ووشوی ایران و آسیا به قاتل برادرش پای چوبه دار رضایت داد تا جان یک جوان را نجات دهد.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
رشت- دادستان مرکز گیلان گفت: با رضایت اولیای دم قاتل از اجرای حکم قصاص در رشت نجات یافت.
ادامه بازی علیرضا بیرانوند بعد از ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود، پیش از بیرون رفتن او از زمین، با انتقادهای زیادی از فیفا و تیم داوری دیدار ایران و انگلیس مواجه شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ما در شرایطی قهرمان جهان شد که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود.
روربرتو روزتی، داور بازنشسته ایتالیایی روایت متفاوتی از VAR و اقدام جالب توجه یوفا داشته است.
منچستریونایتد امشب در اولدترافورد به مصاف نیوکسل رفت و در یک بازی که با جنجال‌های داوری همراه بود به تساوی بدون گل رضایت داد.
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.
مادام «کارلا سرنا» زن جهانگرد ایتالیایی درباره اهمیت محرم و عزاداری ایرانیان نوشته است: «در ایام دهه اول ماه محرم، شاه و رعایایش لباس عزا به تن می‌کنند. رنگ‌های سیاه نماد سوگواری شناخته می‌شود، ولی بسیاری از مردم کمربند‌هایی به همین رنگ با نقش‌های نارنجی دور کمر می‌بندند. مردان طبقات پایین به عنوان علامت عزا، دامن پیراهن خود را بیرون گذاشته و دکمه یقه آن را باز می‌کنند.»
سیمین رضایی داور تنیس روی میز کشورمان به عنوان سرداور کل بازی‌های کشورهای اسلامی برگزیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ