سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الخلیج با اشاره به درخشش مهدی قایدی در استقلال، نوشت که این بازیکن باید به تمرینات شباب الاهلی بازگردد.
بنابر شواهدی که وجود دارد بایدن و ترامپ هر دو از عهده‌ی کار بر می‌آیند. با این وجود، سن بایدن برای عموم مردم نگرانی‌های بیشتری به همراه دارد تا برای ترامپ. اگر چه کسی نمی‌تواند یقینا بفهمد که چرا این نگرانی وجود دارد، اما نمی‌شود این نگرانی را نادیده گرفت. در سیاست، ظاهر همان واقعیت یا بخش بسیار مهمی از آن است. آمادگی جسمانی و روانی مزیت‌های مهمی برای ریاست جمهوری هستند همانطور که قبل‌تر اخلاقی‌بودن هم جزء این مزیت‌ها بود.
امام جمعه مسجد سلطان غازی استانبول در سخنانی جنجالی از مردم خواست تا سلاح‌های خود را برای غروب انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ترکیه پر کنند.
پیاز ماده‌ای بسیار مفید برای کاهش پیشروی دیابت نوع دوم است؛ این نوع دیابت زمانی اتفاق می‌افتد که انسولین نتواند گلوکز را به خوبی سنتز کند. معمولا وقتی قند موجود در رژیم‌های غذایی زیاد باشد، این بیماری به وجود می‌آید. زمانی که شما پیاز مصرف می‌کنید، مقدار انسولین موجود در سیستم بدن افزایش پیدا می‌کند.
به نظر می‌رسد اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که کمتر از دو هفته دیگر در 28 ماه مه برگزار می‌شود، دست برتر را دارد. تحلیلگران به واشنگتن‌پست گفتند که بعید به نظر می رسد که کلیچداراوغلو زمینه کافی برای پیروزی در دور دوم را فراهم کند. انتظار می‌رود که آرای حامیان اوغان، نامزد حزب ثالث، بین دو رقیب اصلی تقسیم شود.
مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان گفت: وقتی ورزشکاران کشورمان در مسابقات مدال‌های رنگارنگ زیادی کسب می‌کنند، نشان‌دهنده این است که مسؤولان هم باید بیشتر به این رشته ورزشی توجه کنند.
فرمول جادویی برای کاهش چربی شکمی وجود ندارد، اما یک رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات می‌تواند سودمند باشد، به خصوص اگر دیابت نوع ۲ هم داشته باشید. لازم نیست از همه کربوهیدرات‌ها پرهیز کنید- فقط مصرف آن‌هایی را محدود کنید که قند خون را به سرعت بالا می‌برند و بدن را وا می‌دارند که چربی ذخیره کند.
دیپ‌فیک‌ها با فریب دادن مردم در مورد افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی، کار‌ها و سخنانی را به آن‌ها نسبت می‌دهند که واقعی نیستند. اما اشتباهاتی ساده مانند نبودن انگشت‌های دست یا کیفیت پایین برخی ویدیوها، نشانه واضحی از این است که برخی تصاویر و فیلم‌ها اصلاح شده‌اند.
مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام در دور دوم عرضه خودرو، بعد از پالایش افرادی که اولویت خود را ویرایش کردند، مشخص می‌شود زیرا ابتدا باید زمان‌بندی تحویل این خودروها تعیین شود.
نخست وزیر چین با بیان اینکه قاره آسیا باید به دور از آشوب و درگیری باقی بماند، تأکید کرد که پکن مخالف شکل گیری جنگ سرد است.
سون هیونگ مین بازی فردا برابر میلان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مهمترین بازی فصل تاتنهام عنوان کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
عیسی آل‌کثیر که مدت طولانی از میادین دور بوده هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
تیم ملی ایران به دنبال کسب سومین برد خود در تاریخ مسابقات جام جهانی است.
رسول خطیبی از دلایل صعود نکردن تیم ۹۸ به دور حذفی و احتمال رخ دادن حواشی برای تیم ایران در جام جهانی قطر صحبت کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور، جزیی از فرهنگ ماست و بچه‌های ما هم باید در چارچوب رشته خود فعالیت کنند.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
به نظر می رسد که دیگر سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر جایزه توپ طلا به پایان رسیده است.
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید بیانکونری تنها در صورتی می‌تواند شرایط بد فعلی را تغییر دهد که پیش از بازی‌های بزرگ ترس را از خود دور کند.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
حمید درخشان می‌گوید با حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، انتظاری جز صعود به دور دوم جام جهانی وجود ندارد.
شیراز - دادستان کل کشور گفت:هر تصمیمی در خصوص کارخانه مخابرات راه دور شیراز باید منافع اشخاص ذی حق و مصلحت جامعه را در بر داشته باشد.
پس از قرارگیری شرزود تمیروف در لیست مازاد، حالا پرسپولیس پروژه جذب مهاجم دوم را پیش می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ