روربرتو روزتی، داور بازنشسته ایتالیایی روایت متفاوتی از VAR و اقدام جالب توجه یوفا داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیروس پورموسوی می‌گوید 11 بازیکن موردنظر او حتی برای صحبت هم پای میز مذاکره با استقلال خوزستان ننشستند.
با یک پنالتی عجیب و جالب سوئد به حضورش در جام جهانی زنان 2023 ادامه می دهد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی از خانواده‌ها تنها کودکانی که دارای معلولیت یا بیماری صعب‌العلاج بودند را پذیرش می‌کردند.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
دالی بلیند سال 2019 موقع بازی برای آژاکس یک سکته خفیف قلبی کرد. او از آن تجربه وحشتناک سخن گفته است.
محمدعلی انصاری در گفتگو با برنامه حضور گفت: افرادی در کنار آقای منتظری و در دفتر ایشان بودند که با حضرت امام از جهت فکری و سیاسی زاویه داشتند. اینکه برخی‌ها از سر دلسوزی یا ساده‌لوحی خودشان را در معرض نفوذ‌ها و هجمه‌ها قرار می‌دهند یک آفت است.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی از وقایع کشور در تاریخ دهم اسفند ۱۳۷۳ روایت جالبی از رویت هلال ماه شوال آمده است: «آقای میرسلیم با هواپیمایی تا ارتفاع سی و پنج هزار پا هم رفته است، ولی هلال ماه شوال را ندیده است»
مدیرعامل اسبق پرسپوليس در گفتگویی به ماجرای جالب حضور برانکو در تهران و قبول هدایت این تیم اشاره کرده است.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
هافبک فولاد می‌گوید که حق او در جدال با گل‌گهر اخراج نبوده است.
رضا درویش می‌گوید بازیکنان پرسپولیس از او خواستند که به جای طلبشان، مسئله مجوز حرفه‌ای را حل کند.
روایت جالب یک خبرنگار کوچک از جشن فرشته هایی که با حضور رهبر انقلاب برگزار شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گری نویل با تمجید از سوپر گل مارکوس رشفورد، اشتباه مدافع حریف در این صحنه را هم کشنده دانست.
روایت جالب قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از همراهی با سردار سلیمانی در دیدار شبانه با گروهی از اشرار مناطق جنوبی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایت جالب پریچهر جنتی بانوی خانه‌داری که در جلسه دیروز با رهبری سخنرانی کرد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
به قول خود سردار آزمون او در ایران به شکل اروپایی یک تیم را مدیریت می کند.
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
وینگر مس رفسنجان به نکته جالبی در مورد شروع بردهای تیمش از هفته ششم اشاره کرد.
نیمیر عبدالعزیز، فوق ستاره هلندی دنیای والیبال، در گفتگو با ورزش سه از دوران حضور در ایران به نیکی یاد کرده است.
«کارلا سرنا» بانوی جهانگرد ایتالیایی نوشت: نحوه غذاخوردن کارگران و مغازه‌داران هم دیدنی است؛ کبابی‌ها، چلوکبابی‌ها، میوه‌فروشان و قهوه‌چی‌ها هر یک محصول خود را به محل کار آنان می‌آورند و علاوه بر آن مشتریان را از لذت شنیدن سخنان شیرینی نیز برخوردار می‌کنند، چون ایرانی، عاشق اختلاط و گپ‌زدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ