طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب اولیه استقلال در بازی دیروز از نفراتی تشکیل شده بود که پارسال هم در این تیم بودند.
برخلاف بازیهای فصل گذشته، خبری از گروه پرتعداد لیزر اندازها در استادیوم یادگار نبود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
وکیل بابک زنجانی درباره چگونگی رهایی بابک زنجانی از اعدام توضیحاتی ارائه داد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجم مخازن ۱۰ سد بزرگ استان در تراز نرمال ۵۷۶ میلیون مترمکعب است، گفت: حجم پرشدگی سدها در استان ۳۷ درصد است.
هافبک الوحده تنها بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب است.
قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی بعد آغاز می‌شود.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
دو باشگاه والنسیا و میلان برای انتقال یونس موسی به توافقات خوبی دست یافته اند و این هافبک 20 ساله به زودی راهی سن‌سیرو می‌شود.
مجتبی محرمی هیچ علاقه‌ای به صحبت در مورد پرسپولیس و مسائل روز فوتبال ایران نداشت.
مرور سخنرانی‌ها و اظهارات مومن‌نسب وجود یک موضوع مشترک در گفته‌های او را اثبات می‌کند؛ او عموما آمار‌هایی را ارایه می‌دهد که منبعی ندارد به این معنی که با جست‌وجوی گفته‌های وی تنها همان اظهارات مومن‌نسب منبع قرار می‌گیرد.«ساخت ۵ اپلیکیشن بومی جایگزین برای اینستاگرام»، یا طرح داده‌هایی مشابه اینکه «۳۰درصد دانش‌آموزان به بازی‌های اینترنتی معتادند»، «۱۴۵ دلار در آمد اسراییل از عضویت هر کاربر در وایبر» یا «۱۲۰۰ آسیب روانی و جسمی در فضای مجازی شناسایی شده» از مواردی است که البته منبعی جز خود مومن نسب ندارد.
اریک بایناما در لیگ بیست و سوم هم به همکاری خود با آبی‌پوشان سیرجانی ادامه خواهد داد.
اینتر قرارداد جدید و بهتری را با نایکی امضا کرده است.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا و اینتر، که تنها اسپانیایی دارنده توپ طلاست، امروز در سن 88 سالگی از دنیا رفت.
با نگاه اولیه به تصاویر ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، به‌راحتی می‌توان شباهت‌های میان این خودرو و ام وی ام X۲۲ پرو را متوجه شد. این خودرو درواقع نسخه فیس‌لیفت تیگو ۳x یا تیگو ۲ است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد؛ بنابراین هر دو خودرو از نظر پلتفرم و ابعاد مشابه هستند و تنها تفاوت آن‌ها به نمای ظاهری ختم می‌شود. بااین‌حال مدیران خودرو قصد دارد هر دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت را به‌طور هم‌زمان در بازار ما عرضه کند.
آمارهای منتشر شده از سوی مراکز آمریکایی نشان می دهد با وجود اینکه این کشور تنها ۵ درصد از جمعیت دنیا را دارد اما ۳۱ درصد از جرایم تیراندازی در کل جهان در این کشور رخ می دهد.
گرت بیل، ستاره تیم ملی فوتبال ولز در ۳۳ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. او در جام جهانی قطر تنها گل تیم ملی کشورش را در دیدار با آمریکا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
درحالی‌که انتظار می‌رود رشد قیمت در سال۲۰۲۳ کاهش یابد، رشد اقتصادی در کنار افزایش نرخ‌های بهره نیز به‌شدت کاهش خواهد یافت. صندوق بین‌المللی پول تخمین زده است که اقتصاد جهانی در سال۲۰۲۳ تنها ۷/ ۲درصد رشد خواهد کرد؛ درحالی‌که در سال۲۰۲۲ این رقم ۲/ ۳درصد بود.
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره چهره ویژه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر خواهد بود.
معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه پذیر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در اجرای این طرح رسیدگی‌های لازم به تمام مدارس دولتی شهر تهران انجام شده است، درباره آخرین وضعیت ایمنی مدارس تهران برابر ارزیابی‌های انجام شده اظهارکرد: حدود ۳۰درصد مدارس شهر تهران وضعیتی با رنگ قرمز دارند، حدود ۵۰ درصد مدارس در وضعیت زرد بوده و تنها ۲۰ درصد مدارس دارای وضعیت سبز هستند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوزه عفاف و حجاب ۳۳ دستگاه مسئولیت دارند اما نه تنها این دستگاه‌ها کاری انجام نمی‌دهند بلکه به پلیس هم حمله می‌کنند و هم صدا با رسانه‌های بیگانه و معاند هم می‌شوند.
پیروز حناچی ۳۳ ماه با آرزو و شعار «تهران شهری برای همه»، کلیددار اداره شهر تهران بود. شاید بعد از سال‌ها او تنها شهرداری بود که تحصیلاتش با صندلی‌ای که بر آن تکیه داده بود، کاملا مطابقت داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ