نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی تغییر در روند رسیدگی به بودجه را در اولویت کار خود قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگویی تأکید کرد جنگ اوکراین سرعت روند تغییر نظم جهانی کنونی و ایجاد یک نظم جهانی جدید را بیشتر کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارتهران، روند نزولی طلا و پیش بینی قیمت های پایین تر از آن، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، سود بورس در ۳۲ سال اخیر چقدر بود؟، غول بانکی در حال تغییر روند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
عزیزی گفت: مالکین خودرو و موتورسیکلت‌های نوشماره جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هریک از دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر کشور مراجعه کنند، و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
رئیس شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین گفت که این کشور رویه ضد حملات خود را به سمت تخریب منابع روسیه تغییر داده است.
بر طبق بررسی ها، در روزهای انتهایی اردیبهشت ماه، برخی از صنایع با استقبال کدهای حقیقی مواجه شدند که نشان دهنده تغییر روند معاملات سهامی بود.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تغییر اقلیم زمین گفت: روند گرمایش فعلی زمین در ۱۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای کشور ما با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.
رشت - رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه تغییر کاربری‌ها در اراضی باغی کاهش پیدا کرده است، گفت: تغییر کاربری باغات چای با نظارت متولیان امر و تشکیل کمیسیون‌های مربوطه صورت می گیرد.
خبرگزاری مهر در پرونده ای با عنوان «آمریکای ضعیف؛ افول آمریکا چگونه شروع شد؟» با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری به بررسی روند تغییر نظم حاکم بر جهان و شاخص های آمریکای ضعیف پرداخته است.
نجفی با بیان اینکه برنامه درسی محور کار ماست گفت: دهه ۹۰ رویکرد‌ها در کتاب درسی تغییر کرد، اما معلمان برای همراهی با رویکرد‌های جدید آموزش ندیدند و فاصله بین اهداف برنامه درسی با آنچه در مدارس می‌گذرد زیاد است. برای توانمندسازی معلم در رویکرد آموزشی باید وضعیت فعلی را بررسی می‌کردیم. در روند بررسی‌ها، یکی از شاخص‌ها نرخ تکرار پایه است که در دوره ابتدایی ۳ درصد و در پایه اول ابتدایی ۱۰ درصد بود که آمار وحشتناکی است و باید به طور ویژه به آن توجه کرد.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌‌‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش‌‌‌ داشته‌‌‌اند. میزان بارش‌‌‌ در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی به کانال بالاتر صعود کرد، شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهد کرد؟، خبری مهم برای سهامداران وبملت، خبری مهم برای سهامداران خودرو و خساپا، جزئیات عرضه لاماری و هایما در بورس کالا، سهامداران پالایش یکم و دارایکم بخوانند، جزییات افزایش سرمایه ۱۹ نماد بورسی و فرابورسی، تغییر ناگهانی قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نمی خواهیم قیمت انرژی را گران کنیم اما از طرف دیگر روند کنونی مصرف انرژی برای کشور آسیب زاست و باید برای آن فکری اساسی شود.
بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته ضمن آنکه این روند کاهشی است.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی با دانمارک تاکید کرد که باید دو شکست اخیر برابر این تیم را جبران کنند.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
همان طور که بزرگ می‌شوید و به ۳۰ و ۴۰ سالگی می‌رسید مغز شما نیز تغییر می‌کند. مغز شروع به کوچک شدن می‌کند و این روند در بقیه عمر ادامه می‌یابد. این کاهش قادر است تغییراتی در توانایی‌های شناختی شما ایجاد کند که می‌تواند دلیلی برای نگرانی درباره زوال عقل و بیماری آلزایمر باشد.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ