خبرگزاری مهر در پرونده ای با عنوان «آمریکای ضعیف؛ افول آمریکا چگونه شروع شد؟» با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری به بررسی روند تغییر نظم حاکم بر جهان و شاخص های آمریکای ضعیف پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت که رهبری ضعیف دولت بایدن و سفر رئیس جمهور ایران، به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه نشان دهنده شکست سیاست آمریکای لاتین دولت است.
مطالعه‌ای روی ۴۹۵ شرکت کننده نشان داد که میان کیفیت ضعیف خواب شبانه با پرخوری و مصرف کمتر غلات کامل ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از این رو می‌توان انتظار داشت که خواب ناکافی در نهایت منجر به افزایش وزن شود، حتی در افرادی که کمتر در معرض خطر ابتلا به چاقی هستند.
رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: عقب‌نشینی فرارگونه آمریکا از افغانستان و عراق و فرسودگی ارتش آمریکا را مشاهده کردیم و آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است.
رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: عقب‌نشینی فرارگونه آمریکا از افغانستان و عراق و فرسودگی ارتش آمریکا را مشاهده کردیم و آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده است.
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با بیان اینکه جو بایدن ضعیف‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ معاصر آمریکاست، گفت که زمان برکناری او فرا رسیده است.
اعلام آمار اقتصادی ضعیف رژیم صهیونیستی از سوی یک موسسه خدمات مالی آمریکایی، نخست وزیر این رژیم را برای سرپوش نهادن بر آمار رکود اقتصادی به تکاپو انداخت.
گزارش‌های بین‌المللی بدون هیچ تردیدی تأیید می‌کنند که آمریکا از صدها تُن اورانیوم ضعیف شده در عراق بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۳ و پس از آن برای بمباران صدها هدف غیرنظامی، استفاده کرد.
یکی از سیاستمداران عراقی به سخنان مقام نظامی روس مبنی بر استفاده آمریکا از اورانیوم ضعیف شده در عراق واکنش نشان داد.
از آنجایی‌که سوخو-۵۷ از نظر رادارگریزی ضعیف عمل کرده‌است، جنگنده چنگدو جی-۲۰ سومین جنگنده رادارگریز پس از اف-۲۲ و اف-۳۵ محسوب می‌شود.
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه نخست را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوز‌ها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
خداداد عزیزی معتقد است تغییراتی که کی‌روش در ترکیب اصلی ایجاد کرد، باعث عملکرد ضعیف تیم ملی برابر انگلیس شد.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
اسطوره ۳۶ ساله تنیس جهان در ادامه نمایش ضعیف خود طی ماه های اخیر این بار در نخستین دیدار خود در دور پایانی تور جهانی تنیس ایتالیا، مقابل تیلور فریتز آمریکایی تن به شکست داد.
رئیس جمهور بلاروس موضع ضعیف کشورهای اروپایی در مقابل آمریکا، را عامل جنگ در اوکراین دانست.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با تجربه بازیکنان آمریکا را شکست داده‌اند.
ری دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، به اظهارنظر عجیب کیلیان امباپه در مورد ضعیف بودن رقبای برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی واکنش منفی نشان داد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از بنیاد هریتیج، ارتش آمریکا را «ضعیف» توصیف کرد و نوشت که در برابر خطرات قادر به دفاع از منافع ملی آمریکا نخواهد بود.
تیم ملی امریکا به نسبت دوره‌های گذشته با نتایج ضعیف‌تری در مسابقات دوستانه راهی جام جهانی خواهد شد.
تیم ملی فوتبال آمریکا روز جمعه در آخرین بازی دوستانه خود در آستانه جام جهانی مقابل تیم ژاپن در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
آمار بسیار ضعیف آمریکا در باخت امروز به ژاپن
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی به تحولات سیاست‌های ایران در سال اول ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی اشاره کرد.
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، دولت بایدن را در برابر ایران بسیار ضعف توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ