دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی با دانمارک تاکید کرد که باید دو شکست اخیر برابر این تیم را جبران کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریف روسی حسن یزدانی از طعم تلخ سه شکست برابر این ستاره کشتی ایران گفته و می گوید که در فکر انتقام است.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس جونیور باید دست از درگیری و ایجاد جنجال در زمین بردارد.
کامران قاسمپور با هدف قهرمانی در المپیک 2024 پاریس گام به گام پیش می رود و به انتقام از کایل اسنایدر فکر می کند.
لژیونر تیم ملی فوتسال ژاپن که در لیگ اسپانیا بازی می‌کند پس از باخت به ایران در تورنمنت تایلند درباره این مسابقه صحبت کرد.
همسر ۵۶ ساله مقتول در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است. زن میانسال انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش عنوان کرد و اینکه شوهرش قصد داشته پسرش را از او بگیرد و همین موضوع باعث شده به فکر انتقام و قتل بیفتد.
کارلو آنچلوتی به فکر انتقام شکست فینال سوپرجام اسپانیا از بارسلونا نیست و گفت که هدف رئال حذف آبی و اناری‌ها و رسیدن به فینال کوپا دل ری است.
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
همتی نوشت: «برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟»
امیلیو بوتراگنیو، یکی از مدیران رئال مادرید، می‌گوید این تیم در جام حذفی اسپانیا فقط به دنبال قهرمانی است.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش می‌گوید این بازیکن در سال ۲۰۱۷ در آستانه انتقال به تیم آژاکس قرار داشت اما دو عامل این انتقال را منتفی کرد.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر، در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفته‌اند.
در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم پیکان و فولاد سیرجان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
سرمربی چادرملو اردکان بعد از حذف مقابل هوادار به انتقاد از رفتار ساکت الهامی پرداخت.
رئیس پیشین فیفا به انتقاد از سیاست های جیانی اینفانتینو، مبنی بر برگزاری جام جهانی با 48 تیم و قالب جدید جام جهانی باشگاه ها پرداخت.
خیانت امباپه به رئال و خشم هواداران این باشگاه از ستاره فرانسوی انکارنشدنی است اما فلورنتینو پرز نه تنها درهای باشگاه را به روی او نبسته بلکه به انتقال یک میلیاردی او فکر می‌کند.
آنها نتوانستند اعتماد سرمربی را جذب کنند و پرسپولیس تیمی نیست که به پای بازیکن بنشیند؛ متاسفانه عبدی و پاکدل فکر می‌کنند در یک تیم معمولی بازی می‌کنند.
ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش می گوید که آنها بابت شکست در جام جهانی 2018، به فکر انتقام از اسپانیا نیستند.
قضاوت یکی از بازی های مهم مرحله گروهی جام جهانی به علیرضا فغانی محول شده است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار تیمش با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
روبرت لواندوفسکی آماده و سرحال به بازی برابر تیم سابق خود رسیده و این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست که به انتقام از بایرن مونیخ فکر می کنند.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ