رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: شرکای اجتماعی خوبی مثل مردم را در کنار خود داریم، اما متأسفانه شرکای دولتی ما پای کار نیستند . به ما کمک کنید از نهادهای دولتی انجام وظایف خودشان را طلب کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
درحالیکه فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آنها راه‌حل پیدا کند.
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به رصد کامل مراکز بهزیستی گفت: ما از همکاری افراد و نهادها در خصوص مواجهه با آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.
ادامه همکاری با کادر فعلی یا آوردن سرمربی خارجی؟ شما جای رییس فدراسیون والیبال بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باز هم می گویم عنایتی یکی از بهترین مربیان آینده فوتبال ایران می شود.
محققان می‌گویند جینجرول، ترکیبی است که عامل اثر این گیاه بر متابولیسم است. جینجرول عامل طعم تند زنجبیل است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی و تا حدودی ضد درد هم دارد. به‌علاوه زنجبیل ادرارآور است و کمک می‌کند التهاب شکم کاهش یافته و مایعات محبوس در بدن دفع شوند. یکی از خوبی‌های قابل توجه زنجبیل این است که کالری زیادی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را با مواد دیگر ترکیب کرده و خواصش را تقویت کنید.
دستیاران هوش مصنوعی ممکن است بتوانند دیدگاه ما را بدون اینکه متوجه شویم تغییر دهند. یکی از کارشناسان می گوید: "آنچه در اینجا جالب است میزان ظرافتی است که آنان در این کار از خود نشان می دهند".
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
سهیل فداکار معتقد است ملوان در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهد داشت.
عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ضماد خاکستر ریشه چوبک با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود و چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان هنوز به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است و درخواست کمک از مسئولان را دارد.
سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران در اولین روز کاری‌اش به تشریح سیاست‌های خود پرداخت.
رئیس سازمان سیا اعلام کرد نهادهای اطلاعاتی آمریکا به اوکراین در نبرد با روسیه کمک کرده اند.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر لزوم و اهمیت رعایت حجاب در جامعۀ ایران از همۀ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در این امر می‌خواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ زن و مسألۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به ویژه نسل جوان به رعایت این فریضه الهی کمک کنند و ثانیاً در برخورد با بعضی هنجارشکنی‌ها در مسئله حجاب، مراقب باشند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نهادهای مذهبی، هنرمندان و فیلمسازان همه باید کمک کنیم این نظام آموزشی قدرتمند شود همچنین باید سناریونویسی را به دانش آموزان بیاموزیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرتب با نهاد‌های امنیتی و قضایی جلساتی داریم که برای کسانی که دچار مشکل شدند کمک کنیم و دستگاه‌های امینتی و قضایی همکاری‌های خوبی در این زمینه دارند.
مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان این تیم وعده داد که تا 10 روز مانده به دربی دریافتی همه نفرات را به 40 درصد می‌رساند.
دانستن نمادهای تأثیرگذار می‌تواند در شناسایی روندهای بورسی و چرخش پول به سمت صنایع معامله گران را کمک کند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید مصاف این تیم برابر سپاهان مسابقه‌ای
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد درآمد نفتی روسیه با وجود این که بسیاری از پالایشگاهها پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، از خرید نفت این کشور خودداری کردند، امسال ۵۰ درصد بالاتر می‌رود.
طرفدران جریان صدر در اعتراض به نامزدی «محمد شیاع السودانی» از سوی چهارچوب هماهنگی گروه‌های شیعی عراق برای تصدی منصب نخست وزیری از روز گذشته وارد منطقه الخضرا و ساختمان پارلمان شده‌اند و از تحصن نامحدود در پارلمان خبر داده اند.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس وظیفه خودش، این مصوبه را با شرع مقدس و قانون اساسی تطبیق می‌دهد. امیدواریم اشکالات و ابهامات کمک کند تا شاهد تصویب و اجرای یک قانون قوی باشیم.
معاون امور مجلس رئیس جمهور بر حضور فعال و موثر معاونان پارلمانی در مجلس و پیگیری امور مربوط به دولت در تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ