اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، با انتقاد از وقت‌های اضافه جدید در فوتبال می‌گوید حتی داوران هم به آن علاقه‌ای ندارد.
کمک داور بازنشسته فوتبال می‌گوید عضو فدراسیون او را تهدید کرده که اگر از کمیته داوران انتقاد کند، کاری می‌کند که او کلا از فوتبال پاک شود.
باشگاه مس رفسنجان یکبار دیگر با استناد به کارشناسی شبکه‌های تلویزیونی به انتقاد از عملکرد داوران در طول فصل علیه شاگردان ربیعی پرداخته است.
دروازه بان پیشین تیم ملی ایران با انتقاد از داوران بازی های سپاهان در هفته های اخیر گفت: رقابت قهرمانی تا هفته پایانی لیگ برتر ادامه دارد اما معتقدم حق سپاهان جام قهرمانی است.
عارف رستمی پس از شکست مس کرمان برابر پرسپولیس از عملکرد داوران انتقاد کرد.
مدیرعامل پرسپوليس بابت حضور محمدرضا ساکت در اتاق داوران در پایان دیدار با تراکتور گلایه کرد.
مهاجم تیم مس رفسنجان با انتقاد شدید از داوران دیدار این تیم مقابل پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست تا برای اطمینان از سلامت بینایی داوران از آنها تست پزشکی بگیرد.
قائمشهر-سرمربی تیم نساجی مازندران با انتقاد به وضعیت داوری بازی با گل گهر سیرجان گفت: نساجی آزمایشگاه داوران نیست.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی مقابل اسپانیول از رفتار ناعادلانه داوران در لالیگا به شدت انتقاد کرد.
انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.
معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های ریاست کمیته داوران مدعی شد که حرف‌های او در آینده برای این باشگاه دردسر بزرگتری را شکل خواهد داد.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات بعد از آنکه تیمش پیروزی در بازی با الباطئح را از دست داد، به شکل عجیبی به داور این مسابقه تاخت و از او انتقاد کرد.
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه، به تندی به انتقاد از نحوه داوری مسابقه امروز تیمش مقابل استقلال پرداخت.
یورگن کلوپ با انتقاد شدید از قضاوت استوارت آتول، صحبت با داوران را به صحبت کردن با مایکروویو شبیه دانست.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، از قضاوت تیم داوری بازی مقابل صنعت نفت آبادان انتقاد کرد وگفت: داوران در جریان مسابقه عملاً تمرکز بازیکنان نساجی رابرهم زدند و آنها را عصبانی کردند.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است کمک داور ویدئویی تنها در خدمت قدرت‌های بزرگ فوتبال جهان است و هیچ کمکی به برقراری عدالت نمی‌کند.
سایت «مون اسپورت» اسپانیا نسبت به عدم اعتماد فیفا به داوران زن، انتقاد کرد.
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال باید برداشته شود.
مربی پیکان با وجود ناراحتی شدید از تصمیمات داوری در دو بازی گذشته، این اتفاقات را کاملا سهوی دانست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رویه ای که داوران علیه این تیم در پیش گرفته اند گفت: در دیدار برابر آلومینیوم هم داور یک پنالتی به سود تیم ما اعلام نکرد.
عملکرد داوران در هفته‌های گذشته مورد انتقاد مدیران، کادرفنی و هواداران استقلال بوده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اعتراض آبی‌پوشان پایتخت درباره مسائل داوری بی‌مورد نبوده است.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
سرمربی مس رفسنجان معتقد است گل نفت آبادان مقابل تیمش آفساید بوده.
سرمربی مس رفسنجان معتقد است گل نفت آبادان مقابل تیمش آفساید بوده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ