سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران در اولین روز کاری‌اش به تشریح سیاست‌های خود پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل گفت: نگران روابط ایران و روسیه هستیم!
مجاهد در توییتی نوشت: «غلامی و آزادی با هم تفاوت بسیار زیاد دارند؛ و غلامی جو بایدن خیل آن بود که به‌حیث پیش‌قراول نیرو‌های مسلح آن‌ها نقش بازی می‌کردند.»
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: روز ملی شدن صنعت نفت روزی تاریخی است که دست بیگانگان از صنعت نفت قطع شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت و اقتدار ما در دست آمریکایی‌ها بود به طوری که ۵۰ هزار نفر مستشار آن‌ها در ایران مستقر بودند و صنایع و ساختار کشور ما در دست آنان بود، اما اکنون خودمان یک ابرقدرت هستیم.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز برای رسیدن به ایرانی پیشرفته و مستقل، بیش از هر زمانی آماده هستیم و با تکیه بر نیروی انسانی آگاه و توانمند می‌توانیم به کشوری پیشرو تبدیل شویم.
کشتی‌گیر شناخته شده ترکیه‌ای برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور درخواست کمک کرد و گفت: "ساختمانی که ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در آن اقامت داشتند تخریب شده است. ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در باشگاه کشتی مستقر بودند. ورزشکاران ما زیر آوار هستند. ما منتظر کمک‌های فوری هستیم. خدایا کمک کن. "
یکی از زلزله‌زدگان که خود را بازنشسته دادگستری معرفی می‌کند از شرایط شهروندان بعد از این زلزله گلایه می‌کند. او در این‌باره به گفت: «امکاناتی که در دست بخشی از مردم است خوب، اما کم است. در حال حاضر نان بسیار کم است و نانوایی‌ها پخت ندارند. هلال احمر نان می‌دهد. اما بدترین شرایط را افرادی دارند که در کوچه‌ها و خیابان‌ها مانده‌اند. ما در کمپ هستیم و نان و غذا بین ما توزیع می‌شود. اما به خانواده‌هایی که به‌دلیل کمبود جا، نتوانستند در کمپ مستقر شوند واقعاً چیزی نمی‌رسد و در مضیقه قرار دارند.»
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
این عجیب است که شما، خود در پلتفرمی حضور داشته باشید، حتی اگر برای دریافت تیک‌آبی هم اقدام نکنید، اما حضور دیگر کاربران را در آن محدود کنید. گویی اجازه استفاده از این پلتفرم فقط در اختیار خواص است و مردم عادی از این اجازه‌ای برخوردار نیستند. این اتفاق، پیامی تلخ را به جامعه منتقل می‌کند؛ پیامی با این مضمون که شما، کاربران عادی، شایستگی استفاده از این پلتفرم را ندارید و فقط ما، خواص هستیم که از شایستگی استفاده از آن برخورداریم.
شاید باورتان نشود، اما یکی از ساده‌ترین کار‌ها و در عین حال اثرگذارترین اقدام‌ها برای تاثیرگذاری و داشتن یک ارتباط عالی، لبخند است. زمانی که لبخند می‌زنیم این پیام را به ناخودآگاه طرف مقابل منتقل کرده‌ایم که فردی قابل اعتماد هستیم و می‌توان به ما اعتماد کرد.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.
امیرعبداللهیان: بورل ۴ روز پیش گفت پیام شما در خصوص مذاکرات را به آمریکا منتقل کردیم؛ ما منتظر پاسخ واشنگتن هستیم / اظهارات بایدن نسنجیده بود؛ مقامات آمریکایی از طریق مجاری دیپلماتیک به ما اعلام کردند که آمریکا چنین موضعی را ندارد
امیرعبداللهیان: بورل ۴ روز پیش گفت پیام شما در خصوص مذاکرات را به آمریکا منتقل کردیم؛ ما منتظر پاسخ واشنگتن هستیم / اظهارات بایدن نسنجیده بود؛ مقامات آمریکایی از طریق مجاری دیپلماتیک به ما اعلام کردند که آمریکا چنین موضعی را ندارد
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: تک درنای سیبری امروز در منطقه تالاب انزلی مستقر است و ما با کشورهایی که جفت این درنا را دارند در حال گفتگو هستیم تا بتوانیم جفت او را تأمین کنیم.
رسانه‌ها در موقعیتی نیستند که مستقلا بتوانند مسئولیت یک عملیات تروریستی را متوجه کسی بکنند. ما در این مورد، بیشتر و پیشتر از همه چیز به آنچه توسط منابع رسمی منتشر می‌شود متکی هستیم. با این وجود همیشه ادعاهایی وجود دارد که با اندکی جست‌وجو می‌شود در مورد صحت آن‌ها به نتیجه رسید.
مهاجم مس کرمان می‌گوید این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر برابر پیروزی برابر پرسپولیس وارد زمین خواهد شد.
ادعای مضحک و البته متناقض اینترنشنال سعودی درست پس از حضور در پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی: ما یک رسانه کاملا مستقل هستیم.
وقتی دولت آقای احمدی نژاد بر سر کار بود، با تصمیمات پوپولیستی به محیط زیست ایران آسیب‌های بسیاری وارد کردند. اگر همون موقع بدون هیچ منطقی اجازه حفر چاه آب نمی‌دادند، شرایط اصفهان به اینجا نمی‌رسید. مردم که دلشان نمی‌سوزد. وقتی بدون هیچ ملاحظه‌ای قرار شد چاه حفر شود، تعداد زیادی چاه ساخته شد. خب نتیجه مشخص است که همین می‌شود که امروز شاهدش هستیم.
صربستان، کوزوو را که بعد از بحران بالکان از یوگسلاوی جدا شد یکی از استانهای خودمختار خود می‌داند اما کوزوو خود را یک جمهوری مستقل تلقی می‌کند.
ما دارای چیزی هستیم که اصطلاحا سوگیری منفی نامیده می‌شود که علت اصلی ترس و بدبینی در انسان است؛ یعنی ترس و بیزاری ما از زیان خیلی بیشتر از اشتیاق و علاقه‌مان به سود است و طبیعتا افرادی با چنین ویژگی‌هایی بقا پیدا کرده‌ و توانسته‌اند ژن‌شان را به نسل بعد منتقل کنند و تقلای آنها برای بقا نقشی منفی بر مغزها باقی گذاشته است.
همکاری جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بانک رفاه کارگران در راستای ترویج بانکداری اسلامی
روند کنونی که در کشور بر علیه کانون وکلای دادگستری مستقل شکل‌گرفته است، روند تضعیف این نهاد و مآلاً نقض استقلال آن است. بدون‌شک تضعیف نهاد وکالت مستقل، موجب تضعیف قوه محترم قضاییه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی خواهد شد.
حال که فرصت خدمت به سینمای اندیشمند و مستقل براساس خواست ریاست محترم سازمان سینمایی کشور به مجموعه دیگری واگذار شده است بر خود لازم می دانیم از همراهی تمامی سینماگران و سینماداران شریف سینمای ایران بابت همراهی های این سالیان با این موسسه سپاسگزاری نماییم و از خداوند منان خواستار توسعه و گسترش سینمای هنری و تجربی در تمام ابعاد در شاکله سینمای ایران هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ