«روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار با رهبر انقلاب لست که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین‌ یامگا و مهرداد محمدی ۴ سال قبل در تیم آوس در‌کنار هم به میدان رفتند و دیدار مقابل ملوان می‌تواند این اتفاق را مجدد رقم بزند.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
ستاره خط دفاعی تراکتور در دیدار تدارکاتی تیمش با اولین مربی و کاپیتانش رودررو و خاطراتش را مرور کرد.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و همتای عراقی وی، روز دوشنبه در مرز خسروی دیدار و درباره آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی (علیه‌السلام)، تبادل نظر کردند.
نخست وزیر عراق امروز در دیدار معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با وی اعلام کرد که کشورش به نقش محوری خود در همگرایی میان کشورهای منطقه ادامه خواهد داد.
نخست وزیر عراق امروز با سفیر روسیه در بغداد دیدار کرد که در جریان این دیدار به نقش محوری بغداد در نزدیک کردن دیدگاه کشورهای منطقه به یکدیگر اشاره شد.
سنگربان شماره یک استقلال پس از هفت سال از جمع آبی‌های پایتخت جدا خواهد شد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت رسانه‌ای و علمی همراه وی، خواستار تبادل تجربه عراق و استان قدس رضوی شد.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی گزارشی به بررسی مبانی، آثار، تجربه کشورها و الزامات اجرایی در خصوص مالیات بر خانه های خالی، پرداخت.
شعبه دوم دادگاه نظامی یک تهران باتوجه به تحقیقات مفصل انجام شده در دادسرا اظهارات و گزارش‌های ضابطان نظامی و دادگستری و دفاعیات متهمان اقدام به صدور رای کرد.
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
مدیرعامل و سرمربی استقلال عصر امروز دیداری صمیمانه داشتند و برنامه‌های تیم را مرور کردند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال عصر امروز دیداری صمیمانه داشتند و برنامه‌های تیم را مرور کردند.
جلوتر از من چند زن با اشتیاق حرف‌های «آقا» را مرور می‌کنند. یک نفر از میانشان می‌گوید: «هرچه این مدت دلمردگی داشتیم، هرچه خون دل خوردیم، این دیدار، شُست، برد. انگار جان دوباره گرفته‌ام...»
تیم داوری دیدار استقلال و تراکتور، دو بار تصمیم به تکرار ضربه پنالتی کوین یامگا گرفت.
در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با آمریکا مرور خاطرات آخرین دیدار با این حریف به یک بازیکن خوش قلب و فقید منتهی شد؛ زنده یاد مهرداد میناوند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ولز برگزار کردند در این تمرین که از ساعت ١١:٣٠ آغاز شد، بازیکنان تیم ملی آخرین برنامه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش را مرور کردند
در «روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار اخیر نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی با رهبر انقلاب داشته است.
گروه های فلسطینی پس از دیدار با بشار اسد رئیس جمهور با صدور بیانیه ای بر نقش محوری سوریه در تقویت مقاومت فلسطین تأکید کردند.
روسای جمهور ایران و ترکیه در دیدار با یکدیگر، ضمن مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به تهران و برگزاری هفتمین شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، بار دیگر بر تسریع در اجرای این توافقات تاکید کردند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
8 محوری که رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت آنها را از جمله مسائلی خواندند که یاد آنها باید دائم در ذهن جامعه زنده باشد
تیم فوتبال مس رفسنجان اگرچه در دو دیدار ابتدایی فصل به نتیجه‌ای بهتر از دو تساوی دست پیدا نکرده ولی مرور بازی‌های این تیم نشان می‌دهد شایستگی این تیم خیلی بیشتر از این دو امتیاز کسب شده است.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ