متقاضیان آزمون از امروز می‌توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
صادقی گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
براساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات، طرح توزیع ترافیک و تمرکززدایی شبکه ارتباطی کشور از ماه جاری اجرایی می شود.
سمنان- ️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توزیع گوشت و مرغ منجمد در استان آغاز شد، گفت: هیچ کمبودی در اقلام اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.
مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان روز گذشته در کرمان برگزار شد.
مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توزیع میوه‌های ویژه شب عید از بعد از ظهر جمعه در میادین ۲۲ گانه خبر داد.
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بعد از ظهر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.
رئیس اورژانس کشور از آغاز به‌کار تیم‌های بهداشتی از ابتدای اسفندماه برای نظارت بر عملکرد رستوران‌ها و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد.
آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲، صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.
مشهد ـ مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار سهمیه سال گذشته استان با هدف حمایت از مردم و تعدیل قیمت از امروز، شنبه آغاز شد.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج‌شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان به‌شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.
مشهد ـ معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان در حال توزیع است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توزیع میوه شب عیدو کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان از ۲۰ اسفند ماه در استان آغاز می‌شود.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان خبر داد.
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه ۲۵ دی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود و تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ این ماه در دسترس است.
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران از آغاز توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا خبر داد.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
نیشابور ـ عملیات احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت توزیع برق در منطقه«بوژان» نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان آغاز شد.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای آغاز برخوردهای قاچاق در امین حضور تهران اعلام آمادگی کامل کرده است.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از ۵ میلیون وعده غذای گرم برای نیازمندان از آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام حسینی تاکنون خبر داد.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امسال تامین ۲.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا پیش‌بینی شده که حدود یک میلیون دوز آن از محل واکسن‌های تولید داخلی و مابقی از طریق واردات تامین شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده پس از اتمام پویش به تهیه و توزیع ملزومات مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش تخصیص می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ