صادقی گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سازمان مصمم است تألیف آثار نونگاشت در سطح کشوری تا جایی‌که ممکن است بدون اجرای آزمایشی، نشر سراسری نداشته باشد.
لایحه عفاف و حجاب که بند بند آن این روزها میان مردم حلاجی شده است با ۱۵۰۰ پیشنهاد نخبگان و فرصت دو هفته‌ای پارلمان، به حکم مردم سالاری یک راه بیشتر پیش رو نداشت: اجرای آزمایشی.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن و اجرای آزمایشی انجام شود که با آن موافقت شد.
تهران و بغداد توافق کردند که در چهار استان عراق و دو استان ایران، طرح‌های آزمایشی مشترک برای مقابله با گرد و غبار را تعیین و اجرایی کنند.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از اجرای آزمایشی مالچ سازگار با محیط‌زیست در ۲ محدوده ۱۵ هکتاری از کانون‌های گردوغبار استان خبرداد.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم بر این است که اگر اجرای این طرح آزمایشی نتیجه‌بخش بود در سایر خیابان‌ها نیز اجرایی شود.
شرکت اسپیس ایکس در آستانه اجرای جسورانه ترین طرح خود یعنی پرواز آزمایشی فضاپیمای استارشیپ برای حرکت به دور مدار زمین است.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اجرای آزمایشی طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت احتمالا از سال آینده آغاز شود.
با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان  هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.
مدیر کل امور توان‌پزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت: اجرای بسته جامع آموزشی توانبخشی کم توانان ذهنی پس از اجرای آزمایشی و موفق این مجموعه در ۱۳ استان در دستور کار قرار گرفت.
اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک به استان‌های جدید رسید؛ این خبری است که امروز مدیر اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی بیان کرده است. این در حالی است که پیش‌تر استان هرمزگان اولین استان برای اجرای آزمایشی این طرح عنوان شده بود.
در طرح کالابرگ الکترونیکی قیمت کالا بر مبنای شهریور۱۴۰۰ ملاک عمل قرار میگیرد و در صورت افزایش احتمالی قیمت کالاها، سهم پرداختی مردم ثابت می‌ماند.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان خبر داد.
رئیس جمهور به آغاز اجرای آزمایشی ارائه کالابرگ الکترونیک از استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در زمان تصویب و آغاز اجرای قانون مردمی‌سازی یارانه‌ها فراهم نبود، لذا اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در مرحله اجرای سراسری آن برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
تقریبا ۷ ماه از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گذشته و حالا دولت می‌گوید قرار است کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در یک استان اجرایی شود. با این حال، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید واریز یارانه نقدی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و هر چند اجرای کالابرگ الکترونیکی در یکی، دو استان به صورت آزمایشی شروع شده، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های پرداخت کالابرگ الکترونیکی بعید است تا پایان سال به صورت سراسری این سیاست اجرا شود.»
وزارت اقتصاد اعلام کرد:‌ بر اساس آخرین اعلام وزارت رفاه، اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در یکی از استان‌های جنوبی کشور کلید زده و پس از اجرا در این استان برای کل کشور اجرا خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تکمیل زیرساخت‌ها و لوازم فنی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح، هفته‌های آینده در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
رئیس کل گمرک گفت: در راستای اجرای طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی بین ایران و روسیه، بیش از ۱۸ هزارتن کالا به ارزش بالغ بر ۹.۵ میلیون دلار طی ۵۰ روز به کشور روسیه صادر شده است.
گناباد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طرح حامی‌یابی برای بیماران نیازمند به صورت آزمایشی در خراسان رضوی اجرا و پس از نتیجه‌گیری مناسب در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
رئیس کمیته امداد از اجرای آزمایشی طرح حامی‌یابی برای بیماران نیازمند در خراسان رضوی خبر داد و گفت: این طرح پس از رفع اشکالات در سراسر کشور اجرا می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ