رئیس اورژانس کشور از آغاز به‌کار تیم‌های بهداشتی از ابتدای اسفندماه برای نظارت بر عملکرد رستوران‌ها و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت که قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» صبح امروز دوشنبه باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران آغاز شد.
هیئت عالی نظارت مجمع بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست های کلی را آغاز کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
هیئت عالی نظارت مجمع، عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بند‌هایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست‌های کلی بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست های کلی بررسی کرد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز ۸ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طرح تشدید کنترل بهداشتی مواد پروتئینی از سیزدهم اسفند امسال تا پایان عید فطر اجرا می‌شود.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دیروز اولین محموله وارداتی پیاز به میزان هزار تن ثبت سفارش و وارد بند جاسک شد که پیش بینی ما واردات ۵۰ هزار تن پیاز است.
رئیس قوه قضاییه گفت: تأکید ما در دستگاه قضایی آن است که نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه اصلی در دستگاه قضائی عامل و نیروی انسانی آن است، گفت: نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان در بیانیه‌ای گفت: اکنون که دموکرات‌ها دیگر حکومت تک حزبی در واشنگتن ندارند، نظارت و پاسخگویی در راه است.
تولید پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل آغاز و سالن جدید ایران خودرو دیزل برای تولید این محصول با حضور قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو، افتتاح شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و بررسی آئین نامه هیئت عالی نظارت را آغاز کرد.
دوره جدید شورای فقهی بانک مرکزی با رویکرد ضرورت اجرایی شدن دقیق نظارت و تطبیق شرعی در شبکه بانکی آغاز به کار کرد.
اسلامی با تاکید بر این موضوع که هیچ فعالیت هسته‌ای در این سازمان از بدو تاسیس تا کنون بدون نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده، خاطرنشان کرد: ظرفیت هسته‌ای کشور ما ۳ درصد ‌ظرفیت هسته‌ای موجود در جهان است، با این حال ۲۵ درصد نظارت‌های آژانس متمرکز ایران است.
نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی آغاز به کار می‌کند که انتظارات از آن طبق تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری حول محور نظارت دقیق بر اجرای سیاست های کلی نظام می‌چرخد.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز طرح برخورد با تاکسی های فاقد برچسب نرخ کرایه در سطح پایتخـت خبر داد.
اموال مکشوفه از سرقت صندوق های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی ایران تحت نظارت مرجع قضایی در حال تحویل به صاحبان آنها است.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ