الفیصلی عربستان با دو شکست پیاپی به استقبال دیدار مقابل فولاد ایران رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
لوئیس انریکه از بلاتکلیفی موجود در پاری سن ژرمن به دلیل آینده کیلیان امباپه خسته شده است.
شرایط چلسی و استراتژی نادرست مدیریت این باشگاه در یک سال اخیر ضربه‌ای جبران ناپذیر به این تیم وارد کرده است.
فدراسیون فوتبال طرحی را در دستور کار قرار داده که طی آن صنایع بزرگ به ویژه خودروسازان با حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بهتر شدن شرایط اقتصادی این دو تیم قدم خواهند برداشت.
فدراسیون فوتبال طرحی را در دستور کار قرار داده است که براساس آن دو تیم پیکان و سایپا که زیرمحموعه شرکت‌های خودروسازی هستند برای بهتر شدن شرایط اقتصادی و هوادارای ادغام شوند.
شرایط عجیب برای تیم ملی والیبال نشسته باعث شده تا پرافتخارترین رشته تیمی ایران در دنیا در وضعیت بغرنجی طی سال‌های اخیر قرار بگیرد.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، این ادعا را که شرایط این تیم بحرانی است، را رد کرد.
بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.
تاد بولی، مالک چلسی، بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن از یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرده و این باعث شده بازیکن مورد نظر از شرایط خود در چلسی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است این تیم دچار افت محسوسی شده ولی شرایط بحرانی ندارد.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بار دیگر شکست خورد تا شرایط بحرانی این تیم ادامه‌دار باشد.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید بایر لورکوزن با شرایط بغرنجی روبرو است و درحالیکه قرارداد 5 بازیکن این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدیران باشگاه نتوانسته‌اند آنها را برای تمدید راضی کنند.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران، در گفتگو با "ورزش سه" شرایط این تیم پیش از دیدار فینال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی را تشريح کرد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، از بحرانی شدن شرایط رقبای این تیم در لیگ برتر لذت می برد.
فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، از بحرانی شدن شرایط رقبای این تیم در لیگ برتر لذت می برد.
شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ