محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزاری شدند که وقوع حوادث شبکه گازرسانی در شرایط بحرانی را به حداقل می رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع ۱۵ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در دم جان باختند.
سمنان- سرپرست مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور قم-گرمسار خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر در دم جان باختند.
در پی شنیده شدن صدای مشکوک انفجار در واشنگتن، سازمان حوادث غیر مترقبه آمریکا اعلام کرد که صدای مهیب در سرتاسر واشنگتن حس شده؛ پرواز یک هواپیمای سبک در منطقه ممنوعه علت این صدای مهیب بود.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی این حوادث دو نفر جان باختند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ماموران آتش نشانی به دو حریق در سطح شهر سمنان امدادرسانی کردند، گفت: خوشبختانه در این حوادث جراحت و فوتی گزارش نشده است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث، مصدومیت ۱۹ نفر را رقم زده است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از وقوع ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
بر اساس هشدار‌های هواشناسی مبنی بر افزایش و شدت بارش باران و احتمال حوادث جوی از مردم تقاضا می‌شود از حضور در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
به گفته پلیس، پس از وقوع توفان و باران‌های شدید دو قطار منطقه‌ای در سوئیس در حوادث جداگانه‌ای از ریل خارج و بیش از ده‌ها نفر در این حادثه زخمی شدند.
سال ۱۴۰۱ در حالی سپری شد که وقوع بلایای طبیعی چون سیل و زلزله نه تنها تلفات مادی و جانی روی دست هموطنان گذاشت، بلکه دولتمردان را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان به خط کرد و سبب شد تا وزیر کشور به عنوان متولی مدیریت بحران برای تسریع در رسیدگی به مناطق آسیب دیده حضور میدانی داشته باشد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
برخی از دستگاه‌ها مکلف شدند بخشی از اعتبارات هزینه‌ای خود را صرف تضمین و ارتقای سطح امنیت سامانه‌های خود و پیشگیری مؤثر از وقوع حوادث امنیتی سایبری کنند.
سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد در پی زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری در «ملطیه» حداقل یک نفر نفر کشته و ۶۹ نفر دیگر مجروح شدند. ۲۲ ساختمان نیز فرو ریخته است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز از آمادگی اعضای این ستاد جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و تمام اعضای ستاد در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع مخاطرات طبیعی از جمله زلرله وارد عمل شوند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو تصادف زنجیره‌ای در محورهای استان رخ دادند، گفت: این حوادث فوتی نداشت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان هرگونه شایعه و دروغ پراکنی در خصوص وقوع انفجار و ایجاد شرایط ناامن در استان همدان را رد کرد و گفت: امنیت کامل در همه نقاط استان برقرار است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج حادثه رانندگی در محورهای استان طی تعطیلات پایان هفته خبر داد و گفت: در این حوادث سه سرنشین پژو ۲۰۷ جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: در این حوادث یک کودک جان باخته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف چهار خودرو در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: حوادث رانندگی در محورهای استان یک فوتی در بر داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ