سلامی: با همین جوانان فریب‌خورده سراغ‌تان می‌آییم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل موج گسترده مهاجرت پزشکان در همین دو مورد، یعنی احترام اجتماعی و وضع اقتصادی خلاصه می‌شود.
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.
پرتقال منبع مهمی از ویتامین C است که وجود این ویتامین محرک تولید کلاژن خواهد بود. به همین دلیل پرتقال را میوه‌ای مفید برای پوست می‌دانند. همچنین وجود اسید سیتریک در این میوه برای رفع تیرگی‌های پوستی، جای جوش و آکنه و لک‌های پوستی سودمند خواهد بود.
سه بازیکنی که به تازگی با استقلال عقد قرارداد کرده‌اند، هنوز از نظر جسمانی شرایط مناسبی ندارند و به همین خاطر روز گذشته بازی نکردند.
ماش غنی از آنتی اکسیدان ها، ویتامین B ۱، ویتامین B ۲، ویتامین B ۳، ویتامین B ۵، ویتامین B ۶، فولات، منگنز، منیزیم، آهن، پتاسیم، مس، روی، سلنیوم، فیبر، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری مانند فنیل آلانین، لوسین، ایزولیزین، والین، لیزین و آرژنین است و از همین رو خواص ماش بسیار فراوان است.
یک متخصص قلب و عروق، با اشاره به رواج مصرف تفریحی قلیان در میان جوانان گفت: نیم ساعت قلیان کشیدن برابر مصرف ۶۰ نخ سیگار است و همین مصرف تفریحی قلیان، آسیب‌های جبران ناپذیری برای سلامت افراد به دنبال خواهد داشت.
گیاهان آپارتمانی علاوه بر داشتن زیبایی بصری که فضای خانه را زیباتر می‌کنند برای سلامت فیزیکی بدن و همچنین بهبود خلق و خو فواید گسترده‌ای دارند.
مس خواص ضد میکروبی زیادی دارد و می‌تواند باکتری‌های مضر برای سلامت انسان را از بین ببرد. به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا تجهیزات اتاق بیماران و محل جراحی را از آلیاژ مس می‌سازند؛ بنابراین بد نیست ما هم از ظرف مسی برای خوردن آب استفاده کنیم، چرا که وقتی آب در طول شب، یا به مدت ۸ ساعت، در ظرف مسی نگهداری می‌شود، مقدار بسیار کمی از یون‌های مس در آب حل می‌شود.
عباس سلیمی نمین می‌گوید: گاهی اوقات کسانی که منتسب به نظام هستند؛ به نظرات‌شان تعصب افراطی دارند و مصالح جامعه را لحاظ نمی‌کنند و به همین دلیل کنترل‌شان دشوار می‌شود.
سرکه سیب طبیعی افزون‌بر داشتن آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی پس از تخمیر دارای اسید آمینه‌های بیولوژیک می‌شود و به همین دلیل از گذشته به عنوان یک چاشنی غذایی و همچنین ماده‌ای برای سلامتی و درمان مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
می‌توان به جرات گفت که یک وجه تخریب بی‌امان میراث انقلاب اسلامی توسط دشمنان خارجی، همین غفلت از ریشه‌ها توسط داخلی‌هاست. کمرنگ ساختن نام امام را نمی‌توان اتفاقی دانست، اگرچه لزوما نمی‌توان «عامدانه» اش خواند.
چند سالی است که کشور با پدیده برگشت محصولات کشاورزی به دلیل سموم بالای آنها از سوی کشورهای مقصد مواجه است؛ اما در ادامه همین محصولات در بازار داخل توزیع می شود.
سلامت پوست و روده با هم پیوند نزدیکی دارند. دقیقاً به همین دلیل است که مشکلات پوستی مانند آکنه می‌تواند نشانه‌ای از سلامت ضعیف روده باشد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان گفت: در عصر غارت ملی جوامع توسط فرهنگ سلطه غرب باید در این میدان غلبه کنید؛ رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مانند عملیات‌های دوران دفاع مقدس است؛ خرمشهرهای امروزی همین فضای مجازی است و شما باید فاتحان آن باشید.
در فصل زمستان بدن ما غذا‌های غنی نیاز دارد که در همین راستا مصرف میوه‌های خشک، آجیل و دانه‌های روغنی (دانه کنجد) توصیه می‌شود.
فندق یکی از انواع آجیل است که از درختی به همین نام می‌روید. این مغزدانه که به اشکال مختلف مانند خام، تفت‌داده یا پودر مصرف می‌شود، فوایدی برای سلامت بدن دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود.
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
«نازآباد»، از زمین‌های «نارخاتون»، سوگلی ناصرالدین‌شاه، اراضی حاصلخیزی داشت و با توجه به روآوری بسیاری از چوبداران، قصابان و سلاخان به این محدوده، در اواخر دوران احمدشاه قاجار به عنوان مرکز اصلی ذبح دام تهران شناخته شد و ذبح دام در آن روستا رونق گرفت، به همین دلیل بعد‌ها در همین محله کشتارگاه تهران ساخته شد.
رئیسی وقتی کار را از دولت قبلی تحویل گرفت، قیمت دلار حوالی ۲۵ هزار تومان بود و الان یعنی همین الان که این یادداشت نوشته شده است و زمانی که شما آن را می‌خوانید نمی‌دانم، ۳۸ هزار تومان قیمت دارد یا خیر! در همین مدت دلار ۱۳ هزار تومان گران‌تر شده است. دلیل این گرانی چیست؟
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره دیدار خبرساز خود با برانکو ایوانکوویچ در عمان واکنش نشان داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: می‌خواهیم سنجش سلامت بدو ورود به دبستان سال تحصیلی آینده را از همین آذر ماه یعنی یک ماه دیگر، آغاز کنیم و افزود: قاعدتا آن‌هایی که الان در سن پیش‌دبستانی هستند و در برنامه امسال وارد پروسه سنجش نشدند، اجبار دارند که از آذرماه حتما کار سنجش خود را انجام دهند.
محمد مهاجری نوشت: در عرصه فرهنگ، استفاده از ادبیات نظامی سم است. بکارگیری واژه "گردان" برای فعالیت سایبری، هر اقدام نرم را به اقدام سخت تبدیل می‌کند و شکست از همین جا آغاز می‌شود.
زائران در مسیر پیاده روی اربعین ممکن است با انواع مخاطرات روبرو شوند. به همین منظور توصیه هایی برای حفظ سلامت زائران از طرف هلال احمر داده شده است.
مدیرکل مشاوره و روان‌شناختی بهزیستی کشور گفت: همان‌طور که اگر کسی بخواهد کلینیک پزشکی راه‌اندازی کند باید از وزارت بهداشت مجوز بگیرد و از سوی این وزارتخانه تأیید شود اگر کسی بخواهد در حوزه روان‌شناسی هم فعالیت کند بر‌اساس ماده ۵۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور باید زیرنظر سازمان بهزیستی کشور باشد و این سازمان تنها متولی سلامت اجتماعی در کشور است و همین ماده قانونی در بند ۸ صراحتاً سازمان بهزیستی کشور را مرجع صدور پروانه تأسیس مراکز خدمات مشاوره و روان‌شناسی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ