الهام علی اف رییس جمهوری مادام العمر آذربایجان پس از مرگ پدرش حیدر علی اف رییس جمهوری سابق آذربایجان جانشین او شده است. در سال‌های گذشته گزارش‌های زیادی در برخی رسانه‌های بین المللی درباره عمق فساد مالی و ویژه خواری خاندان علی اف و نزدیکان به دستگاه حکومت او منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵۳ مدرسه فلسطینی واقع در کرانه باختری در معرض تخریب از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و آینده بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز فلسطینی این مدارس در هاله‌ای از ابهام است.
بن گویر در سال ۲۰۰۷ به اتهام حمایت از گروه‌هایی که رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آنها را سازمان‌های تروریستی می‌دانند، محکوم شده بود.
مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پیشرفت دیپلماسی با عربستان در فضایی ابهام‌آلود قرار دارد.
هرتزوگ بعد از استقبال الهام علی اف رئیس جمهوری جمهوری آذربایجان از وی، در پیام توئیتری به زبان‌های عبری، انگلیسی و آذری به تمجید از الهام علی اف پرداخت.
نگرانی محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای ایران و غرب و همکاری اطلاعاتی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام با سرویس‌های غربی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
میلر مدعی شد: «محاکمه های ساختگی واعدامها جزو تلاشهای اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
دادگاه عوفر وابسته به رژیم اشغالگر «اسرائیل» بازداشت عماد عدوان، نماینده اردنی به اتهام قاچاق اسلحه به فلسطین اشغالی را تا ۸ روز دیگر تمدید کرد.
سفیر سابق ایران در لبنان گفت: رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط تاریخی خود قرار گرفته لذا تولید بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی، در نتیجه مقاومت و الهام گرفته شده از اعلام روز قدس است.
الهام علی‌اف در شرایطی که رژیم صهیونیستی با چالش‌های درونی متعدد همراه است، مسافر پرواز در حال سقوط تل‌آویو به ناکجا آباد شده است و ساده لوحانه خواستار پایان صبر تهران است.
رافائل گروسی در طول مدیریت خود به کرات ثابت کرده از آژانس به نفع رژیم آمریکا سوءاستفاده می‌کند، بنابراین سفرش در چنین شرایطی به تهران، با چراغ سبز آمریکا قابل تحلیل است.
وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، تاکید کرد: نتانیاهو، اسرائیل را وارد هرج و مرج کامل کرده است.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به علت ناتوانی در مهار عملیات های مقاومتی فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» یک فلسطینی را به اتهام ارتباط با ایران به ۷ سال زندان محکوم کرد.
روزنامه ایندین اکسپرس (Indian Express) گزارش داد که سرویس اطلاعاتی قطر اخیرا هشت هندی که در گذشته از افسران نیروی دریایی هند بوده اند، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرده است.
رژیم غذایی آنقدر جزء مهم سلامت روان است که الهام بخش یک رشته پزشکی به نام روانپزشکی تغذیه است. روانشناسی تغذیه را می‌توان شناخت اثرات روان بر تغذیه و برعکس شناخت اثرات تغذیه بر روان دانست.
نیروهای واحد اطلاعات دستگاه امنیت داخلی لبنان یک تبعه سوری را که برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) جاسوسی می کرد، بازداشت کردند.
دادگاه منطقه «لود» امروز کارگر منزل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به اتهام جاسوسی به حبس محکوم کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری ۱۱ تَن از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری طی امروز سه شنبه ۹ فلسطینی بدون تفهیم اتهام بازداشت شدند.
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری طی امروز سه شنبه ۹ فلسطینی بدون تفهیم اتهام بازداشت شدند.
اسپایکر نام یک پایگاه نظامی در تکریت است که همزمان با حملات گروه تروریستی داعش به عراق، صد‌ها سرباز شیعه در این پایگاه توسط جنایتکاران وابسته به رژیم بعث به شهادت رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ