جالب است که من همین حرف را در نطق میان‌دستور مجلس هشتم پس ‌از حوادث سال ۸۸ گفتم و توسط رئیس وقت قوه قضاییه علیه من به اتهام تضعیف قوه قضائیه و توهین به قضات اعلام جرم شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی شمخانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از پایان مسئولیت در شورای عالی امنیت ملی اولین توییت خود را منتشر کرد.
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
محمد علی ابطحی بلیبورد یک سریال تلویزیون را در توئیتی منتشر کرد.
وب سایت اصولگرای مشرق نیوز در گزارشی متفاوت به انتشار توئیت جنجالی علی کریمی، چهره مطرح فوتبال واکنش متفاوتی نشان داد.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
حسین ماهینی در صفحه توییتر خود خاطره جالبی تعریف کرد.
توییتر سه اکانت علی اکبر رائفی‌پور را معلق کرد.
علی اکبر رائفی پور نوشت: هرکسی بود تا الان فهمیده بود هروقت سوژه کم میاد دوباره فراخوان میدن برای پروژه کشته سازی.
علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی اصولگرا با انتشار توئیتی، دوباره در فضای مجازی جنجال برانگیز شد. منتقدان، معتقدند او، معترضان و بویژه، خوش سیما‌ها را تهدید کرده است.
ورزشگاه احمد بن علی در شب صعود آرژانتین به یک‌چهارم نهایی جام جهانی یک بار دیگر شاهد هنرنمایی و البته نمایشی از محبوبیت بالای لئو مسی بود.
علی دایی هیچ حسابی در توییتر ندارد
علی دایی: در توییتر هیچ حسابی ندارم
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
حسین دهباشی به توئیت انتقادی علی مطهری درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
علی مطهری در توییتی نوشت: نظام باید زودتر اقتصاد کشور را با توافق برجام به وضع طبیعی برگرداند.
تا مذاکرات به نقطه حساسی می‌رسد، باز هم کاسبان تحریم، دلالان رنج مردم و زیاده‌گویان خوابگردی متوهمانه خود را ازسر می‌گیرند.
تا مذاکرات به نقطه حساسی می‌رسد، باز هم کاسبان تحریم، دلالان رنج مردم و زیاده‌گویان خوابگردی متوهمانه خود را ازسر می‌گیرند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام اوان به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد اوان در روزهای آینده بورس است.
رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در این بازار خبر داد.
دولت سیزدهم با شروع سال به عهد خود مبنی بر عدم استقراض از بانک مرکزی پایبند بوده و از سوی دیگر، دولت از تنخواه استفاده نکرده است. این در حالی است که دولت قبل در سال ۱۴۰۰ تنها در ماه فروردین بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان از تنخواه بانک مرکزی استفاده کرده بود.
دیاکوحسینی، کارشناس مسائل بین الملل به توییت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ