ارلینگ هالند می‌گوید بخش اعظم رژیم غذایی‌اش را گوشت تشکیل می‌دهد و به خصوص به خوردن دل و جگر علاقه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات نشان داده است که پیروی از رژیم‌های غذایی مطابق با استاندارد‌های غربی، جزو بدترین عوامل در ابتلا به افسردگی است؛ چرا که این رژیم‌ها اغلب حاوی چربی‌های اشباع‌شده، چربی‌های ترانس و کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده هستند که التهاب را تشدید می‌کنند. رژیم‌های پرچرب و پرکالری سبب تقویت علائم اضطراب، زوال حافظه و تولید بیشتر رادیکال‌های آزاد می‌شوند. مصرف زیاد نمک نیز در این رژیم‌ها، بر سلامت روان تأثیر منفی می‌گذارد.
مارک زاکربرگ از رژیم غذایی مک دونالد خود برای مبارزه احتمالی با ایلان ماسک رونمایی کرد.
نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی در مورد تاثیر رژیم غذایی مدیترانه‌ای دَش (DASH) برای تاخیر تخریب عصبی یا تاثیر رژیم غذایی مایند (MIND) رژیمی که به طور خاص برای تقویت مغز طراحی شده کم‌تر از حد انتظار بوده است.
اگر پزشکی رژیم غذایی خاص را برایتان تجویز کرده، حتماً باید آن را دنبال کنید. بیمارانی که نارسایی قلبی دارند، حتماً باید از رژیم با سدیم پایین استفاده کنند تا بیماری شان بهبود پیدا کند.
اگر شیرخشک را صبح و قبل از صبحانه مصرف کنید، تاثیر بیشتری بر روی چاقی صورت دارد. در زمان شب همزمان با چاق شدن صورت، سایر قسمت‌های بدن هم چاق می‌شوند.
بر اساس یافته‌های پیشین، افزایش چربی کبد و تولید آنزیم‌های خاص کبدی بر سلامت مغز و بروز بیماری آلزایمر نقش دارد، اما طبق تحقیقات جدید، پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای سبز تأثیر مثبتی بر سلامت مغز و کند کردن روند پیری مغز دارد.
دانشمندان چینی رژیم ایده آل را برای طول عمر را شامل ۵ وعده میوه و سبزی می دانند.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
به حاوی فیبر و چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری است و برای هر رژیم غذایی می‌تواند یک ماده‌ی مغذی باشد.
طبق یک مطالعه جدید، رژیم غذایی ژاپنی به کُند کردن پیشرفت بیماری کبد چرب غیرالکلی در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند کمک می‌کند.
ارلینگ هالند درباره رژیم غذایی‌ای که دنبال می‌کند صحبت کرده است که به او کمک کرده تا در اوج بماند.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مورد تمام جزئیات زندگی خود در مستند نتفلیکسش صحبت کرده، اما هواداران تناقض‌هایی در حرف‌های او پیدا کردند.
در شرایطی که مصرف مواد غذایی خاص پس از تماس با ویروس از ابتلا به بیماری پیشگیری نخواهند کرد، اما دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف به میزان کافی از رژیم غذایی روزانه عاملی کلیدی در حفظ قدرت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شود. سپس، سیستم ایمنی می‌تواند به خوبی با بیماری مبارزه کرده و به طور بالقوه شدت آن را کاهش داده و روند بهبودی تسریع شود.
اکنون در یک مطالعه جدید، یک گروه پژوهشی از دانشکده پزشکی دانشگاه نورث کارولینا(UNC) و دانشگاه کلمبیا کشف کردند که سلول‌های دخیل در تشکیل گلیوبلاستوما به ویژه در معرض مرگ فروپتوز هستند.
هر بار که غذا می‌خورید، کیسه صفرا، صفرا آزاد می‌کند. وقتی وعده‌های غذایی را حذف می‌کنید، آن شیره‌های صفرا جمع می‌شوند. این باعث افزایش سطح کلسترول در کیسه صفرا می‌شود. با گذشت زمان، چربی‌های مومی شکل می‌توانند به سنگ کیسه صفرا تبدیل شوند. برخی از اسید‌های صفراوی نیز ممکن است احتمال ابتلا به سرطان کیسه صفرا را افزایش دهند؛ بنابراین زمانی را برای وعده‌های غذایی منظم در نظر بگیرید و از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید.
کای هاورتز، مهاجم چلسی، از رژیم غذایی جالبی که یکی از متخصصان تغذیه برای او تجویز کرده است خبر داد.
بررسی‌های یک مطالعه مروری نشان داد که پیروی از رژیم خاص می‌تواند به بهبود عوارض سندرم تخمدان پلی‌کیستیک و باروری افراد مبتلا به این سندرم کمک کند.
برنج غذای عمده‌ی درصد قابل توجهی از جمعیت جهان است و بدین ترتیب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در معرض خطرات ناشی از مصرف آرسنیک قرار دارند. برای حل این مشکل، به رژیم غذایی خود تنوع دهید و آن را به چند ماده غذایی خاص همچون برنج محدود نکنید. با این وجود اگر برنج بخش عمده‌ای از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهد، اطمینان حاصل کنید برنج مصرفی تان محصول مناطقی که آلوده نیستند، باشد.
درمان خانگی آبریزش بینی می‌تواند شامل استفاده از دارو‌های بدون نسخه، استفاده از منتول و .. باشد. حتی می‌توانید موادی خاص را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا از فواید آن‌ها بهره ببرید و علائم خود را کاهش دهید.
به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه اجزای خاص رژیم غذایی سالم را مصرف میوه ها و سبزیجات، غلات کامل، فیبر، لبنیات کم چرب و برخی غذاهای غنی از پروتئین، مانند آجیل، ماهی، و محصولات سویا دانست و گفت: مصرف مکمل ها شامل کلسیم ،منیزیم و انواع ویتامین ها به صورت معمول توصیه نمی شود مگر در موارد کمبود این مواد که پزشک تشخیص می دهد.
تحت کنترل نگه داشتن استرس کلید سلامتی و تندرستی شما است. اگر پیش‌تر چندین راه عالی را برای کاهش استرس می‌دانستید از جمله ورزش، مدیتیشن و خواب خوب شبانه اکنون متخصصان می‌گویند یک راه خاص وجود دارد که ممکن است بتوانید با ایجاد یک تغییر جزئی در زندگی روزانه‌تان آرامش خود را حفظ کنید: رژیم غذایی.
محققان دریافتند خطر ابتلاء به سرطان کبد در میان موش‌هایی که دارای یک نقص مادرزادی خاص بودند، زمانی که رژیم غذایی غنی‌شده با فیبر قابل تخمیر مصرف می‌کردند، بسیار زیاد بود. خون این موش‌ها نیز دارای اسید صفراوی بالایی بود.
ماست خامه ای، خوشمزه و لذیذ، یک مکمل عالی برای رژیم کاهش وزن است. به طور خاص، ماست یونانی در هر وعده، غنی از پروتئین است که آن را به غذایی ایده‌آل برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. سعی کنید یک فنجان (۲۸۵ گرم) ماست یونانی را با مقداری میوه، دانه چیا یا جوانه گندم مخلوط و در وعده صبحانه میل کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ