مارک زاکربرگ از رژیم غذایی مک دونالد خود برای مبارزه احتمالی با ایلان ماسک رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات نشان داده است که پیروی از رژیم‌های غذایی مطابق با استاندارد‌های غربی، جزو بدترین عوامل در ابتلا به افسردگی است؛ چرا که این رژیم‌ها اغلب حاوی چربی‌های اشباع‌شده، چربی‌های ترانس و کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده هستند که التهاب را تشدید می‌کنند. رژیم‌های پرچرب و پرکالری سبب تقویت علائم اضطراب، زوال حافظه و تولید بیشتر رادیکال‌های آزاد می‌شوند. مصرف زیاد نمک نیز در این رژیم‌ها، بر سلامت روان تأثیر منفی می‌گذارد.
توجه به بهداشت دهان و دندان به‌تازگی به بخشی از رویکرد مدیریت دیابت همراه با تشویق بیماران به حفظ وزن سالم، رژیم غذایی سالم و ترک سیگار تبدیل شده است.
اگر شیرخشک را صبح و قبل از صبحانه مصرف کنید، تاثیر بیشتری بر روی چاقی صورت دارد. در زمان شب همزمان با چاق شدن صورت، سایر قسمت‌های بدن هم چاق می‌شوند.
دانشمندان چینی رژیم ایده آل را برای طول عمر را شامل ۵ وعده میوه و سبزی می دانند.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
طبق یک مطالعه جدید، رژیم غذایی ژاپنی به کُند کردن پیشرفت بیماری کبد چرب غیرالکلی در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند کمک می‌کند.
ارلینگ هالند درباره رژیم غذایی‌ای که دنبال می‌کند صحبت کرده است که به او کمک کرده تا در اوج بماند.
همانطور که از نامش پیداست این پرنده بیش از همه برای رژیم غذایی غیرمعمول و ترسناک خود شهرت دارد. این پرنده‌ها هنگامی که منابع غذایی در دسترس نباشد رو به خونخواری می‌آورند و با تغذیه از خون دیگر موجودات خودشان را سیر می‌کنند.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مورد تمام جزئیات زندگی خود در مستند نتفلیکسش صحبت کرده، اما هواداران تناقض‌هایی در حرف‌های او پیدا کردند.
هر بار که غذا می‌خورید، کیسه صفرا، صفرا آزاد می‌کند. وقتی وعده‌های غذایی را حذف می‌کنید، آن شیره‌های صفرا جمع می‌شوند. این باعث افزایش سطح کلسترول در کیسه صفرا می‌شود. با گذشت زمان، چربی‌های مومی شکل می‌توانند به سنگ کیسه صفرا تبدیل شوند. برخی از اسید‌های صفراوی نیز ممکن است احتمال ابتلا به سرطان کیسه صفرا را افزایش دهند؛ بنابراین زمانی را برای وعده‌های غذایی منظم در نظر بگیرید و از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
کای هاورتز، مهاجم چلسی، از رژیم غذایی جالبی که یکی از متخصصان تغذیه برای او تجویز کرده است خبر داد.
کای هاورتز، مهاجم چلسی، از رژیم غذایی جالبی که یکی از متخصصان تغذیه برای او تجویز کرده است خبر داد.
ریزش مو یک بیماری شایع است که میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما رژیم غذایی شما می‌تواند دلیل بدتر شدن این بیماری باشد.
نتیجه یک پژوهش علمی جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی کم‌کالری می‌تواند روند پیر شدن انسان‌ها را آهسته کند و بر طول عمر افراد سالم بیافزاید.
دیوید بکهام ادعا کرد که همسرش ویکتوریا بکهام، در ۲۵ سال گذشته هرگز رژیم غذایی خود را تغییر نداده است.
رژیم غذایی مناسب برای مبتلایان سنگ کیسه صفرا
استادیار دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رعایت رژیم غذایی کم چرب در بیماران مبتلا به سنگ‌های کیسه صفرا را ضروری دانست.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات می‌تواند به افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک کند تا به بهبودی برسند.
یک مطالعه جدید نشان داده است که تغییر به یک رژیم غذایی سالم‌تر، مانند رژیم غذایی DASH یا رژیم غذایی غنی از میوه و سبزیجات، ممکن است این خطر را تا ۱۰ درصد کاهش دهد.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای عمدتاً مبتنی بر گیاه است و شامل غلات کامل، روغن زیتون فوق بکر، میوه‌ها، سبزیجات، لوبیا‌ها و حبوبات، آجیل، گیاهان و ادویه جات است. ماست، پنیر و منابع پروتئین بدون چربی مانند ماهی، مرغ یا تخم مرغ، گوشت قرمز و فرآوری شده فقط در مقادیر کم مصرف می‌شود.
نتایج مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم‌های غذایی پرچرب می‌توانند پاسخ‌های درد را به محرک‌های غیردردناک القا کنند، اثر مشابهی که ممکن است در افراد چاق یا دیابت نوع ۲ دیده شود.
ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی از رژیم غذایی که برای اطمینان از سلامت بدنش انتخاب کرده، پرده برداشته است.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ