«قرآن می‌فرماید: یُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَ الطَّاغُوتِ... ِ. جبت اینجا Egypt همان فرهنگ مصر است.» اگر کسی آیات قرآن را برایتان اینگونه تفسیر کند؛ حتما به عقل خودتان یا گوینده شک می‌کنید. اما این تفسیر شامگاه ۱۷ مهرماه خیلی جدی از تریبون رسانه ملی اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زهره صفاتی گفت: در حوزه ساختاری با وجود همراهی و موافقت رهبری، متاسفانه فعالیت استقلالی بانوان مجتهده پذیرفته نمی‌شود. میزان سادگی و عدم تجهیز مناسب و نیمه‌ساز بودن موسسه فقهی ایشان نیز شاهد صادقی بود بر مدعای ایشان.
استاد جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا خیلی سنگین است و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از مهمترین بستر‌های مهاجرت از ایران را نوسانات و تکان‌های شدید در تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: کمتر کشوری وجود دارد که شاهد این تحولات پی در پی و گسترده در طول دو نسل اخیر باشد.
دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی گفت: در حال حاضر شرایط را به گونه‌ای می‌بینم که می‌توان آن را فضای جنگ نامید. گاهی در جنگ، افراد مجبور به انجام عملی می‌شوند که شاید دوست نداشته باشند.
صلاحیت عمومی در واقع عنوانی برای تحت فشار قرار دادن اساتید است. در نهایت از آن‌ها خواستم واضح اعلام کنند در چه بخشی رد شده‌ام، چون هیات علمی صفر کیلومتر نبودم. گفتم اگر پرونده آموزشی، پژوهشی و اخلاقی من کوچک‌ترین خط ناخوانا، کج و کم‌کاری دارد حاضرم کناره‌گیری کنم و حتی حقوقم را بر می‌گردانم.
ستاره محبوب هواداران استقلال با مربی پرافتخار این باشگاه در بین دو نیمه برخورد گرمی داشت.
یک استاد دانشگاه عربستانی به اتهام استفاده از توییتر و واتساپ به اعدام محکوم شد.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
رحیم ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: وقتی آقای رئیسی وزرا را معرفی کرد، متوجه شدم که نه سعید جلیلی و نه مجموعه اصول‌گرایان دولت در سایه وجود نداشتند و برنامه آنها چیزی جز یکسری شعار و گزاره‌های غیرقابل استناد نبود. دولت در سایه‌ای که این جریان می‌گوید اصولا دولت در سایه نیست.
جنتی‌زاده: در این کلاس که برای دانشجویان ورودی امسال تشکیل شده بود، یکی از دانشجویان دختر بدون اجازه استاد مدعو وارد کلاس می‌شود که با اصرار استاد مجبور به ترک کلاس می‌شود.
رضا امیدی؛ جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: جامعه ما به شدت در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه‌ای شامل طبقه کوچک فرادست و طبقه فربه فرودستان است که درنتیجه اضمحلال بیشتر طبقه متوسط را به بار می‌آورد. تلاش این طبقه برای حفظ مصرف و نقش فرهنگی خود در شرایطی که به معیشت او فشار‌های بزرگی وارد می‌ شود منجر به عصیان آن‌ها خواهد شد.
حجت‌الاسلام نجم‌الدین مروجی طبسی استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه «عمامه‌پرانی کار جدیدی نیست»، گفت: بنده ۶۰ سال قبل در عراق و نجف اشرف مشاهده کرده‌ام که به دستور صدام انجام می‌شد و تبلیغات سوء و هجمه علیه روحانیت از آن زمان وجود داشت.
حجت‌الاسلام مروجی طبسی تاکید کرد: ۶۰ سال قبل در عراق و نجف اشرف مشاهده کرده‌ام که به دستور صدام انجام می‌شد و تبلیغات سوء و هجمه علیه روحانیت از آن زمان وجود داشت.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید گفتگو‌هایی بین معترضان و حاکمیت اتفاق بیافتد. یعنی صدا و سیما در شبکه‌های خود افرادی را که در کف خیابان حضور دارند دعوت کند تا حرف‌هایشان را بزنند و در مقابل افراد حاکمیت با آنان گفتگو کنند. این موارد می‌تواند تا حدوی وضعیت خشونت را به طور طبیعی کاهش دهد.
عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: با وجود دخالت برخی از سلبریتی‌ها در آشوب ایجاد شده، آنان مانند گذشته به راحتی کنار کشیده و بسیاری از اتفاقات را گردن نگرفتند که در مجموع به کشور و انقلاب اسلامی آسیب وارد شد.
با مرگ ملکه الیزابت دوم، موج انتقادات گسترده ای از سوی نخبگان آمریکایی نسبت به پیشینه استعماری و خشونت آمیز امپراتوری بریتانیا در کشورهای آفریقایی، آسیایی و کارائیب به جریان افتاده است.
«سید محمدعلی بلورفروش» از نخستین پهلوانانی بود که زورخانه‌های عمومی را در تهران راه‌اندازی کرد. در دوره قاجار، ورزش پهلوانی و کشتی باب شد و هر ساله در میدان ارگ با حضورشاه و درباریان و هزاران تماشاچی، پهلوانان پنجه در پنجه هم می‌انداختند.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.
علی مطهری: ما استاد از دست دادن فرصت‌ها هستیم تا به دیوار بخوریم و این به دیوار خوردن‌ها به قیمت تحمیل سختی‌های غیرضروری بر مردم و لاجرم فقر و تنگدستی آنهاست.
ایازی گفت: بیش از ۹۰ درصد روحانیون درگیر کارهای اجرایی نیستند و ارتباطی به مسائل حکومت ندارند، اما همان درصدی که در مسند اجرایی هستند، در منابر و نماز جمعه‌های خود سخنانی می‌گویند که شاهدیم یک شکاف ذهنی و فکری بین مردم و سخنان این افراد به وجود آمده است. از سوی دیگر بسیاری از صحبت‌های این افراد در پشت تریبون‌های رسمی مورد قبول و پذیرش مراجع عظام تقلید، فرهیختگان و روحانیون شاخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ