ستاره محبوب هواداران استقلال با مربی پرافتخار این باشگاه در بین دو نیمه برخورد گرمی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرش رضاوند و جواد نکونام بعد از یک فصل دوباره با یکدیگر کار خواهند کرد.
ژوزه مورینیو امشب در مقابل شاگرد سابقش ژابی آلونسو قرار می‌گیرد. کسی که ژوزه او را به پپ گواردیولا تشبیه کرده و گفته بود یک روز مربی بزرگی خواهد شد.
صلاحیت عمومی در واقع عنوانی برای تحت فشار قرار دادن اساتید است. در نهایت از آن‌ها خواستم واضح اعلام کنند در چه بخشی رد شده‌ام، چون هیات علمی صفر کیلومتر نبودم. گفتم اگر پرونده آموزشی، پژوهشی و اخلاقی من کوچک‌ترین خط ناخوانا، کج و کم‌کاری دارد حاضرم کناره‌گیری کنم و حتی حقوقم را بر می‌گردانم.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
پادشاه فوتبال اروپا امشب به دنبال یک‌سره کردن کار صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان است.
پادشاه فوتبال اروپا امشب به دنبال یک‌سره کردن کار صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان است.
سر الکس فرگوسن پیش از دیدار مقابل وستهام، یک تندیس ویژه به داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد اهدا کرد.
اشتباه رامتین سلیمان‌زاده در مصاف با آلومینیوم و سپس یک نمایش بی‌نقص دیگر از این بازیکن مقابل فولاد خوزستان نام این بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخت.
مدیر ندامتگاه قزل‌حصار گفت: از ابتدای سال ۸۰۰ نفر از زندانیان ندامتگاه قزل‌حصار با اخذ مجوز از اداره فنی‌حرفه ای استان البرز موفق به کسب گواهینامه مهارتی استادشاگردی شده‌اند.
در آخرین دیدار باقی‌مانده از نیم فصل نخست لیگ برتر، آلومینیوم در خانه خود به مصاف گل گهر رفته است.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
رسول کوهپایه‌زاده، وکیل رضا اسلامی از لغو حکم مجازات تکمیلی رضا اسلامی موکل خود خبر داد. کوهپایه‌زاده در این باره عنوان کرد: دیوان عالی کشور در شهریور ماه امسال درخواست اعاده دادرسی را درباره مجازات تکمیلی ایشان مبنی بر محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی را پذیرفت و رای را نقض کرد. پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داده شد.
هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز می شود که رفته رفته تکلیف تیم های مدعی قهرمانی در حال مشخص شدن است.
معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: تبادل استاد و دانشجو میان دو کشور و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی کوتاه مدت برای دانشجویان و اساتید می‌تواند در تحکیم روابط دو کشور مورد توجه قرار گیرد.
درپی به راه افتادن کارزاری علیه استاد معارف دانشگاه بین‌المللی امام خمینی مدیر روابط عمومی این دانشگاه گفت: این موضوع طی روز‌های آینده در کمیته انضباطی دانشگاه مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.
گرگ برهالتر، مربی ایالات متحده، رابطه نزدیکی با گرت ساوتگیت داشت اما همگروهی انگلیس و آمریکا در جام جهانی این رابطه دوستانه را وارد چالش جدیدی کرد.
در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال، خسرو حیدری و کارلوس کی‌روش با یکدیگر دیدار کردند.
رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: من اطمینان دارم حتما این نسل دشمن را ناکام خواهد گذاشت.
استقلال در مصاف با مس کرمان اگر چه به سختی و با یک گل پیروز شد اما کسب 6 امتیاز در سه بازی نشان می دهد مربی پرتغالی شروع معقولی در جمع آبی ها داشته است.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.
ایازی گفت: بیش از ۹۰ درصد روحانیون درگیر کارهای اجرایی نیستند و ارتباطی به مسائل حکومت ندارند، اما همان درصدی که در مسند اجرایی هستند، در منابر و نماز جمعه‌های خود سخنانی می‌گویند که شاهدیم یک شکاف ذهنی و فکری بین مردم و سخنان این افراد به وجود آمده است. از سوی دیگر بسیاری از صحبت‌های این افراد در پشت تریبون‌های رسمی مورد قبول و پذیرش مراجع عظام تقلید، فرهیختگان و روحانیون شاخص نیست.
حضرت محمد مصطفی (ص) می‌فرمایند: «اگر بنده خدا مى‌دانست که در ماه رمضان چیست چه برکتى وجود دارد، دوست مى‌‌‏داشت ‌تمام سال، رمضان باشد‌» و تأکید می‌فرمایند: «درهاى آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده مى‌شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ