زهره صفاتی گفت: در حوزه ساختاری با وجود همراهی و موافقت رهبری، متاسفانه فعالیت استقلالی بانوان مجتهده پذیرفته نمی‌شود. میزان سادگی و عدم تجهیز مناسب و نیمه‌ساز بودن موسسه فقهی ایشان نیز شاهد صادقی بود بر مدعای ایشان.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و همچنین اسناد بالادستی مبنی بر توجه ویژه دولت ها به گسترش حمل و نقل ریلی، در طول سالیان گذشته این حوزه مورد غفلت واقع شده است.
استاد حوزه علمیه به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد درباره حجاب واکنش توییتری نشان داد. فاضل میبدی، استاد حوزه: آقای علم‌الهدی! دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است؛ یکبار هم به دامات تشر بزن! محمدتقی فاضل میبدی استاد حوزه در توییتی در واکنش به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد نوشت: علم الهدی: اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود. به ایشان باید گفت دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است! از پیامبر (ص) آموخته ایم که دین با فقر و کشور با ظلم از بین می رود آقای علم الهدی! یکبار به دامات تشر بزن که در کشور این گرانی و تورم ایجاد شد؟
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یزید امروز خیلی یزیدتر از یزید دیروز است، گفت: قدرت جهانی یزید امروز، مردم دنیا را به انواع و اقسام فسق و فجور آلوده می‌کند تا بتواند بر آن‌ها حکمرانی کند. آن روز اگر یزید عده‌ای را به قتل می‌رساند، یزید امروز یعنی آمریکا نسل‌ها را به قتل می‌رساند.
رودبار- یک فعال حوزه محیط زیست و منابع طبیعی با اشاره به وجود ۹ کانون غبار در استان گیلان گفت: جنگل های هیرکانی به شدت تحت تاثیر غبار هستند.
استاد حوزه و دانشگاه با برشمردن منافع حج به یکی از آنها اشاره کرد و گفت: اخلاق یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین موضوعات در حج است که باید نسبت به گذشته تغییرات مثبت داشته باشد.
تبدیل کاخ سلیمانیه به موزه نقاشی قجری، درگذشت یک استاد پیشکسوت گردشگری و اعلام شرکت ایران در نمایشگاه گردشگری عربستان از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
استاد حوزه و دانشگاه فرافکنی در گناه را یکی از اشکالات امروز جامعه ما و مخالف تقوا دانست و گفت: برخی قبح یک گناه را با یک گناه بزرگ‌تر می‌خواهند از بین ببرند در حالی که هر دو اشتباه است.
استاد حوزه و دانشگاه فرافکنی در گناه را یکی از اشکالات امروز جامعه ما و مخالف تقوا دانست و گفت: برخی قبح یک گناه را با یک گناه بزرگ‌تر می‌خواهند از بین ببرند در حالی که هر دو اشتباه است.
مقاله پژوهشی استاد دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف درباره حل چالش مصرف مواد کربنی در مجله معتبر بین‌المللی ACS Catalysis منتشر شد.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
سردار رادان با بیان اینکه باب شهادت در سیستان و بلوچستان همچنان باز است، گفت: این استان امروز از نظر همه شاخص‌های امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد، البته حتماً حوادثی هم در استان رخ می‌دهد که چنین مسائلی در همه جا وجود دارد.
اراک- رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اراک گفت: مسائل و مشکلات استان مرکزی در حوزه عدلیه در نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
رئیس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به کسب رتبه دوم هیأت هاکی استان در کشور گفت: هاکی ورزش پرهزینه‌ای است و طی حضور در این هیأت با وجود کمبود منابع مالی و چنددستگی هاکی‌بازان و حاشیه‌سازی‌ها توانستیم اقدامات بزرگی در حوزه رشد ورزشکاران و افزایش زیرساخت‌ها انجام دهیم.
حجت‌الاسلام نجم‌الدین مروجی طبسی استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه «عمامه‌پرانی کار جدیدی نیست»، گفت: بنده ۶۰ سال قبل در عراق و نجف اشرف مشاهده کرده‌ام که به دستور صدام انجام می‌شد و تبلیغات سوء و هجمه علیه روحانیت از آن زمان وجود داشت.
حجت‌الاسلام مروجی طبسی تاکید کرد: ۶۰ سال قبل در عراق و نجف اشرف مشاهده کرده‌ام که به دستور صدام انجام می‌شد و تبلیغات سوء و هجمه علیه روحانیت از آن زمان وجود داشت.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید گفتگو‌هایی بین معترضان و حاکمیت اتفاق بیافتد. یعنی صدا و سیما در شبکه‌های خود افرادی را که در کف خیابان حضور دارند دعوت کند تا حرف‌هایشان را بزنند و در مقابل افراد حاکمیت با آنان گفتگو کنند. این موارد می‌تواند تا حدوی وضعیت خشونت را به طور طبیعی کاهش دهد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قم و همچنین نزدیکی به استان تهران، زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی در این استان وجود دارد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در فرودگاه کرمان گفت: با وجود ظرفیت های فراوان طبیعی در حوزه هایی مختلف نباید در استان کرمان شاهد بیکاری، فقر و محرومیت باشیم.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.
ایازی گفت: بیش از ۹۰ درصد روحانیون درگیر کارهای اجرایی نیستند و ارتباطی به مسائل حکومت ندارند، اما همان درصدی که در مسند اجرایی هستند، در منابر و نماز جمعه‌های خود سخنانی می‌گویند که شاهدیم یک شکاف ذهنی و فکری بین مردم و سخنان این افراد به وجود آمده است. از سوی دیگر بسیاری از صحبت‌های این افراد در پشت تریبون‌های رسمی مورد قبول و پذیرش مراجع عظام تقلید، فرهیختگان و روحانیون شاخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ