کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزما است؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنبه احتمالا در بازی برابر آلمریا شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ رئال رخ داده است.
کارلو آنچلوتی برای دو ستاره مصدوم رئال که فصل را از دست داده‌اند پیغامی دلگرم‌کننده فرستاد.
کارلو آنچلوتی برای دو ستاره مصدوم رئال که فصل را از دست داده‌اند پیغامی دلگرم‌کننده فرستاد.
مصدومیت دو بازیکن رئال مادرید تبدیل به کابوسی بزرگ برای این تیم کهکشانی شده است.
پس از اتمام تور آمریکا، کارلو آنچلوتی ترکیب یازده نفره ابتدایی بازی برابر بیلبائو را مشخص کرده و قصد دارد در هفته های ابتدایی روی این ترکیب حساب کند.
تیم اصلی رئال مادرید در پیش‌فصل همراه با کاستیا، تیم دوم باشگاه تمرین خواهد کرد و کارلو آنچلوتی و رائول، مربیان دو تیم، در کنار هم بر عملکرد بازیکنان نظارت خواهند داشت.
با تصمیم کارلتو، فران گونزالس، گلر 2 متری جوانان رئال، قرار است از فصل بعد با تیم اول تمرین کند.
سهامداران والنسیا در سازمان APAVCF (انجمن سهامداران کوچک باشگاه فوتبال والنسیا) از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به دلیل اظهاراتش پس از درگیری اخیر بین دو باشگاه، شکایت قانونی کردند.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
پپ گواردیولا در بازی با رئال مادرید فرصت دارد تا رکورد الکس فرگوسن برای بیشترین برد در لیگ قهرمانان را بشکند.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
کارلو آنچلوتی معتقد است یازده امتیاز اختلاف با بارسلونا درد لالیگا فاصله درست و واقعی بین دو تیم نیست.
آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب پیروزی خانگی برابر رقیب دیرینه خود حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا دو رقمی کردند.
پاسخ طنزآمیز کارلو آنچلوتی به سوالی درباره تنش اخیر در رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان و دعوای رسانه‌ای بین این دو خبرساز شده است.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.
تونی کروس و اورلین شوامنی، دو ستاره رئال مادرید، نمی‌توانند این تیم را در دیدار برابر لیورپول همراهی کنند.
فدریکو والورده در ادامه روزهای خوب خود، زننده یکی از دو گل رئال در بازی امشب مقابل اوساسونا بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در پیروزی 3-1 مقابل اتلتیکو، دو نیمه کاملا متفاوت داشت که خودش هم دلیل آن را نمی‌داند.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اتلتیکو بیلبائو، فاصله سه امتیازی خود با صدرنشین را حفظ کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست علیرغم دریافت دو گل برابر ویارئال به پیروزی برسد ابراز خوشحالی کرد.
رئال مادرید لیست بلندبالایی از گزینه های جایگزین برای کارلو آنچلوتی دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از تساوی 1-1 مقابل خیرونا از داور بازی به دلیل اعلام پنالتی به سود خیرونا که دو امتیاز را از تیمش گرفت به شدت انتقاد کرد.
رضا پرکاس معتقد است که تغییرات در مدیریت باشگاه صنعت نفت هیچ نقشی در جدایی او نداشته و به دلیل فراهم نبودن بسترها، دو طرف به صورت توافقی به همکاری با هم پایان دادند.
آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، دو خرید جدید رئال مادرید، فعلا جایی در ترکیب ثابت تیم نخواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ