کارلو آنچلوتی معتقد است وابستگی تیمش به کریم بنزما یک معضل نیست ولی تاکید کرد که جای خالی او حس نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثاقی می‌گوید با تمام داوران دربی صحبت کردم، ولی هنوز دلیل اخراج ساپینتو مشخص نیست
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
مدتی قبل از ماجرا من اصرار کردم که زودتر تکلیف را مشخص و ازدواج کنیم. او هم گفت عاشق من است و اصرار کرد به خانه‌شان بروم، ولی قبول نکردم. تا اینکه روز حادثه به من گفت مادرش می‌خواهد من را ببیند. من هم قبول کردم، اما وقتی وارد خانه شدم دیدم کسی نیست و...
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.
مربی پیکان می گوید هرکسی جسارت جوان گرایی ندارد ولی مجتبی حسینی به خوبی این کار را کرده.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
معاون وزیر علوم خاطر نشان کرد: ممکن است درصدی از دانشجویان باشند که آن تنبیهاتی که در حوزه انضباطی برایشان در نظر گرفته شده است باقی بماند، ولی هنوز آمار این دانشجویان مشخص نیست و سعی کردیم دسته بندی کنیم و متناسب با وضعیت، تصمیماتی بگیریم.
مربی استقلال گفت: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه خدا را شکر برنده شده‌ایم.
من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت بازار خودرو و ثبت نام چندین میلیون نفر برای قرعه‌کشی خودرو یکی از خودروسازان گفت: دولت اعلام کرده که به تدریج به دنبال حذف قرعه‌کشی خودرو است ولی میزان عرضه و تقاضا در این صنعت متناسب نیست و باید به تدریج آن را با افزایش تولید و عرضه اصلاح کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی، جلسه‌ای گذاشتیم و شهید سلیمانی به اقای روحانی تذکر برادرانه داد و گفت ما آمدیم به شما کمک کنیم و در کنار شما هستیم ولی حرف‌هایی که زدید، درست نیست و او هم تا مدت‌ها رعایت کرد.
در خاطرات آیت‌الله هاشمی آمده است: در روز‌های آخر جنگ ۹ ساله با عراق روشن بود که ادامه جنگ مصلحت نیست. ولی با وجود شعار‌های جنگ جنگ تا پیروزی و تایید امام، نقش مهمی ایفا کردم به عنوان فرمانده جنگ و جانشین فرمانده کل قوا، واقعیت‌های جبهه را که با هیاهوی سپاه و... روشن نبود به مسئولان و سپس به امام گفتم.
محسن رهامی عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران در همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» گفت: مثلا قوانین بانکی ما الآن فقهی هست و فقها و شورای نگهبان تأیید کرده اند، ولی اخلاقی نیست؛ این قوانین بانکی ما باعث انباشته شدن میلیاردها ثروت می شود و مردم را فقیر می کنند. بسیاری از قوانینی که خود ما در مجلس اول و دوم تصویب کردیم فقهی بودند ولی اخلاقی نبودند.
زین‌الدین با اشاره به نقل قول‌های دوستانش که حالا به عضویت طالبان در آمده‌اند و اینکه چگونه نفراتی را برای انجام عملیات انتحاری انتخاب می‌کنند، می‌گوید: «دوستانی که حالا در خدمت طالبان هستند، می‌گویند که وضعیت سیستم خیلی مناسب نیست و بدون اینکه آموزشی دیده باشند به آن‌ها سلاح داده‌اند و در چند درگیری کوچک هم شرکت کرده‌اند. نه فشنگی برای تمرین به آن‌ها می‌دهند و نه تاکتیک جنگی به آن‌ها می‌آموزند. گفته‌اند که خودشان باید همه این‌ها را یاد بگیرند. من تاکنون فردی که برای «انتحاری» خودش را آماده کرده باشد، ندیده‌ام و هیچ کدام از دوستانم هم به آن معنا جهادی نیستند، ولی شنیده‌ام که هیچ کس نمی‌داند که قرار است برای عملیات انتحاری انتخاب شود.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان حق اعتراض دارند، تصریح کرد: دانشگاه یک موتور حرکت برای کشور است. اگر اعتراض دانشجویان درست بیان شود، درست تحلیل شود و پیشنهادات درست ارائه شود، این کار صحیحی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام دهیم. ولی اگر قرار باشد در داخل محیط دانشگاه با یکدیگر برخورد‌های ناشایستی داشته باشیم و صحبت‌های ناشایستی کنیم که بعضا در بیرون از دانشگاه هم عنوان نمی‌شود، این رفتار قابل قبول نیست و در هیچ کشوری در دنیا چنین چیزی پذیرفتنی نیست. شان و منزلت دانشجویان، اساتید، کارمندان و فضای دانشگاه باید حفظ شود.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
سرمربی نساجی می گوید که او از داوران تنها انتظار دارد عدالت را در زمین رعایت کنند.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ