لورکوزن روز گذشته درحالی موفق به کسب نخستین پیروزی در فصل جدید شد که سرمربی این تیم دست به تغییری بزرگ زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که میخواهید به میهمانی بروید و کفشی که مد نظرتان است، برایتان تنگ شده و نیاز به ترفند گشاد کردن کفش دارید.
درصورتی که دانه‌های هل درشت و رنگ آن‌ها سبز زیتونی باشد، احتمالاً با هل اصلی سر و کار دارید. اگر رنگ آن به سبز روشن متمایل باشد، ممکن است به منظور تغییر رنگ از روش‌های مصنوعی استفاده شده باشد. از طرفی، هل‌های خشک و کهنه نیز با رنگ متمایل به زرد یا حتی به سمت قهوه‌ای، نماد تقلبی بودن می‌باشند.
تیم فوتبال تراکتور در شرایطی موفق به پیروزی در اولین بازی فصل شد، که برخی بازیکنان این تیم در چند پست در حال گردش بودند.
در کمتر از ۲۴ ساعت پرستو شناسایی و دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی داشت اما وقتی تصویر خود را در دوربین‌ها دید شوکه شد و به سرقت با همدستی همسر و خواهرشوهرش اعتراف کرد. با اقرار این زن، شوهرش دستگیر شد اما خواهرشوهرش از ترس فراری شده است که جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش ادامه دارد.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
مهاجران به محض دریافت پاسپورت و شناسنامه کشور مقصد به عنوان دانشجوی مهمان به کشور باز می‌گردند و در پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های ایران با صرف هزینه‌های گزاف در رشته‌های پزشکی ادامه تحصیل می‌دهند.
در حالی که داشتن مهاجمان زهردار و تمام کننده یکی از بزرگ‌ترین نیازهای مربیان لیگ برتر به شمار می‌رود، مورایس در این زمینه هیچ تشابهی با همکارانش ندارد.
ماست یکی از پرخاصیت‌ترین مواد غذایی است که دارای خواص زیادی بوده و آن را می‌توان در خانه تهیه کرد. ماست‌هایی که در سوپر مارکت‌ها و... به فروش می‌رسند، اغلب شیرین و سفت هستند. به همین خاطر برخی از کدبانو‌های ایرانی علی رغم میل‌شان به جای تهیه ماست در خانه به خرید آن روی می‌آورند. در این بخش ترفندی را در تهیه ماست خانگی به شما می‌آموزیم که می‌توانید با آن یک ماست شیرین و سفت درست کنید.
گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی می‌تواند بند خرید پائولو دیبالا در رم را فعال کند.
گودی کمر بخش پایین ستون فقرات را مورد هدف قرار می‌دهد. از این رو نشانه‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد. هر یک از علائم ذیل صرفا مربوط به گودی کمر نبوده و مشکل دیگری در ستون فقرات عاملش باشد. بدن انسان‌ها به طور طبیعی شبیه منحنی طراحی شده است.
یکی از مشکلاتی که معمولا خانم‌ها با آن سروکار دارند، تمیز کردن تشک خوشخواب است. معمولا تشک خوش خواب بعد از مدتی استفاده کدر می‌شود و یا ممکن است لکه‌هایی روی آن بیفتد که پاک کردنش کار سختی است.
این شیرینی شیک مناسب برای مجالس مهم و خاص از جمله عروسی و خواستگاری است.
میرزاآقاسی که در صحنه حکومت ایران یکه‌تازی می‌کرد در قیاس با هم‌عصران خود به قدری کم‌هوش بود، که شرح کار‌های ساده‌لوحانه‌اش گاه شگفت‌آور و باور ناکردنی می‌نماید. یکی از ده‌ها کار احمقانه صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
محققان با آزمایش روی موش‌ها نشان دادند که می‌توان با کمک نانوذرات لیپیدی، داروها را با کارایی بالاتر به اندام‌هایی نظیر لوزالمعده وارد کرد.
بعد از هر وعده غذایی حداقل دو دقیقه دندان‌ها را مسواک بزنید و ترجیحا از خمیر دندان‌های طبیعی استفاده کنید، زیرا خمیر دندان‌های تجاری بیشتر به سلامتی آسیب می‌زند.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
ناصرالدین شاه ارسال مورس از تلگراف‌خانه‌های شهر‌های دارای دستگاه مورس را یک ماه رایگان کرد تا با مفت شدن هزینه ارسال پیام، در مردم انگیزه رفتن به تلگراف‌خانه زیاد شود.
از آنجایی که روغن یک چربی است و در آب حل نمی‌شود، از بین بردن آن از بسیاری از لکه‌های دیگر دشوارتر است. یک شستشوی ساده با ماشین لباسشویی کاری از پیش نمی‌برد، چون چربی به الیاف پارچه چسبیده است. در این میان یک ترفند ساده وجود دارد: جوش شیرین لکه را از پارچه بیرون می‌کشد و مایع ظرفشویی آنچه باقیمانده را از بین می‌برد. «عامل فعال در سطح» موجود در مایع ظرفشویی کلید از بین بردن لکه‌های چربی است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مساله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورهای ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مسئله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورات ویژه به وزاری کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
بلومبرگ فاش کرده است که اکثریت گروه توسعه فناوری اپل در حال کار بر روی دو دستگاه هستند و هدست‌های سطح پایین‌تر ممکن است در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شوند.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید پیشنهاد اتحادیه اروپا برای ایجاد یک دادگاه ویژه جنایت‌های جنگی در اوکراین، ترفندی برای پنهان‌کردن جنایت‌های خود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ