حریف هفته اول پورتو در فصل جدید لیگ پریمیرا پرتغال تیمی است که طارمی موفق به گلزنی برابر آنها نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ببر، بزرگترین گربه‌سان جهان و شکارچی باشکوه جنگل‌ها در راس هرم غذایی ایستاده است اما این دلیل نمی‌شود که مراقب پشت سرش نباشد.
صعود یوزهای جوان ایران با گلباران گربه‌سیاه بزرگان
شاهرود- توران و آذر دو توله یوزی ۱۲ هفته قبل در توران شاهرود و بدون مادر پیدا شدند اما همچنان بحث درباره سرنوشت این دو گربه‌سان ارزشمند نُقل محافل است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد خاطرنشان کرد: گربه پالاس با نام علمی Felis manul یک گربه‌سان وحشی کوچک بومی آسیای میانه است که کمی بزرگتر از گربه اهلی بوده و دارای سری پهن و گوش‌های گرد است و رنگ مو‌های بدن این گربه خاکستری روشن یا زرد تیره همراه با نوار‌های عمودی است که گاهی در میان مو‌های انبوه و متراکم بدن، دیده نمی‌شوند.
در ارتفاعات یکی از زیستگاه‌های شهرستان رودبار استان گیلان، از پلنگ ایرانی که بزرگترین گربه‌سان ایران است، تصویربرداری شد.
پلنگ ایرانی یکی از گونه‌های ایرانی است که به دلیل جمعیت کم آن در کشور از ارزش حفاظتی بالایی برخوردار است. پلنگ ایرانی در زمره گونه‌های پرچم محسوب می‌شود بنابراین حفاظت و بهبود شرایط زندگی این گونه بیانگر سلامت اکوسیستم و کارکرد صحیح اجزای آن است. این گونه در بیشترین حالت خود ۱۱۰ کیلوگرم وزن دارد.
ایران یک - سنگال یک | آزمون گل طارمی را تلافی کرد! / کی‌روش با درخشش سیدحسین به گربه‌سیاهش نباخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ