در ویدیوی طالبان که به شکل ترانه منتشر شده و ادوات نظامی گروه طالبان را نشان می‌دهد آمده است: رهبر ما ملا یعقوب تهران را اصلاح خواهد کرد و طالبان هر زمان آماده قربانی دادن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مفتی یمن، صدور مجوز از سوی مقامات سوئد به افراد تندرو جهت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و عدم اتحاد مسلمانان را عامل گستاخی هتاکان دانست.
راهپیمایی کنندگان در صنعا ضمن تأکید بر حمایت از مقاومت، خواستار قطع روابط با سوئد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحریم آنان شدند.
دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ، به شدت از شیوه اخراج اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ عصبانی است.
طالبان مانند اشرف غنی گستاخی نمی‌کند و تحویل آب در مقابل بهای آن را پیش نمی‌کشد و نمی‌گویند نمی‌دهیم بلکه می‌گویند آب نیست تا بدهیم.
رشیدی کوچی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه موردنیاز تولید لوازم خانگی کاملا مشخص است، اما تعجب می‌کنم بطور مثال چرا قیمت یک ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است، تصریح کرد: هر جا به منظور حمایت از تولید داخل انحصار ایجاد شد، متاسفانه برخی تولیدکننده‌ها گستاخ شدند، به نظر من این حمایت از تولید نیست اگر قرار است از تولید حمایت شود باید مردم از آن منتفع شوند نه صرفا سهامداران که وضعیت آن مشخص است.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
دیوید اورنستین در آستانه دیدار منچسترسیتی مقابل لایپزیش به انتقاد از کوین دی‌بروینه پرداخته و می‌گوید گستاخی او در دیدارهای اخیر سیتی ناشی از افت فنی این ستاره بلژیکی است.
خالد مشعل گفت: آرام‌سازی اوضاع یعنی اینکه فلسطینیان در برابر حق خود سکوت کرده و دست از مقاومت بکشند تا عرصه برای اشغالگران اسرائیلی خالی شود و آن‌ها هر کاری خواستند انجام دهند.
روزنامه کیهان نوشت: به نظر می‌رسد سریع‌القلم در اظهارات خود تکنیک «دروغ گوبلزی» را که منتسب به وزیر تبلیغات هیتلر است، به خوبی رعایت می‌کند و چنان سخن می‌گوید که «هیچ‌کس باور نکند کسی آن‌قدر گستاخ باشد که حقیقت را این‌گونه تحریف کند»!
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بار دیگر از نام مجعول برای خلیج فارس را استفاده کرد.
نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: سیاست انفعالی وزارت امور خارجه سبب شده که کشورهای مختلف جهان حساسیت اساسی ما را در ارتباط با مصالح و منافع ملی نادیده بگیرند.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو باید دست از بداخلاقی و گستاخی بردارد.
با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد به اینترنت، اختلالات خوردن و آسیب‌زدن به خودش قرار می‌گیرد، به کمک او بروید.
نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت گفت: البته همه مشکلات بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ در داخل هم باید درموضوعات مختلف گفتمان سازی و مشکلات را حل کنیم.
پورابراهیمی اظهار کرد: اروپایی ها گستاخانه وارد عرصه میدانی جمهوری اسلامی شدند و ملت ایران نیز قطعا جواب آنها را خواهند داد و بدانند که دولت و مجلس جواب این دخالت ها را خواهند داد و این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد ضمن آنکه باید به این نکته نیز اذعان داشت که همه این مشکلات بر دوش جریان خارجی نیست.
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمان و مرتکبین جرائم خشن، جرائم به عنف، زورگیری و خفت گیری و مجرمان گستاخ است.
رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح های ویژه پلیس خبر داد و گفت: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمین و مرتکبین جرایم خشن، جرایم به عنف، زورگیری و خفت گیری و مجرمان گستاخ است.
اگر وزارت امور خارجه کشورمان با سفیر روسیه به خاطر گستاخی‌های دو سال اخیرش برخورد لازم را می‌کرد، اکنون سفیر انگلیس به خود اجازه نمی‌داد مرتکب این گستاخی نسبت به مردم ایران شود. این دو سفیر اکنون دو عنصر نامطلوب هستند و وزارت خارجه ما حق دارد با آن‌ها رفتاری کند که معمولاً با عناصر نامطلوب می‌نمایند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همانطور که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه جهادی و حماسی او مهیا کرد، گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد شخصیتی او به شمار می‌رود.
یک زورگیر گستاخ که توسط نیرو‌های پلیس به دام قانون افتاده، در اظهاراتی وقیحانه خطاب به شاکیان پرونده گفت: «برو برای عینکت برف‌پاک‌کن بگیر!»
«چودری پرویز الهی» سروزیر ایالت پنجاب پاکستان امروز در سخنانی تأکید کرد: اتفاقی که برای سلمان رشدی افتاد نتیجه گستاخی وی بود.
صباغیان بافقی گفت: ما به همه تعهدات برجامی عمل کردیم، بیش از آن نه خدا و نه مردم راضی هستند و بدانید هرچه جلوی حکومت‌های قلدر و افراد زورگو کوتاه بیاییم گستاخ‌تر خواهند شد، محکم بایستید خداوند هم یاری خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ