مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از توقف ۵ ساعته پرواز فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال النصر در نخستین بازی خود از رقابت های جام ملک سلمان به تساوی رسید.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
توقف ترن هوایی در ایالت متحده موجب شد تا مردم به مدت چهار ساعت در آسمان ویسکانسین معلق بمانند و مجبور شدند آنها را با جرثقیل از آنجا خارج کنند.
چهار نانو دارو برای درمان سرطان پستان، توقف تقسیم سلول‌های سرطانی و ضد تومور معرفی شد.
زمین در روزگاران گذشته دوره‌ای را پشت سر گذاشته که به‌نظر می‌رسد همه چیز آن، کندتر از حالت کنونی بوده است. تحقیقات نشان می‌دهند که طی آن دوره، حرکت صفحات تکتونیکی، فرآیندهای شیمیایی و تکامل اشکال ساده حیات، همگی در حالت توقف قرار داشته‌اند. این دوره که به‌عنوان «میلیارد سال خسته کننده» شناخته می‌شود، با کاهش سرعت چرخش زمین به دور خود تا ۱۹ ساعت در طول روز منجر شد.
راهبر فرودگاه بین الملل مهرآباد، از توقف ۵ ساعته پرواز‌های فرودگاه‌های امام و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
شرکت اتومبیل سازی ریماک در کرواسی یکی از خودروسازان نوپاست که به تولید خودروهای برقی می‌پردازد. جدیدترین محصول این شرکت، نورا نام دارد که ۲۳ رکورد مربوط به ابرخودروها را جابه‌جا کرده است. یکی از این رکوردها مدت زمان رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون و توقف مجدد در کمتر از ۳۰ ثانیه است. این ابرخودروی برقی ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت دارد.
لورکوزن در روزی که سردار آزمون حدود نیم ساعت برای این تیم به میدان رفت مقابل یونیون برلین متوقف شد.
سازمان ملل از موافقت طرف‌های درگیر در سودان با توقف ۳ ساعته نبرد با اهداف بشردوستانه خبر داد.
بر اساس اطلاعیه هوانوردی با وجود توقف نشست و برخاست به مدت ۴ ساعت در فرودگاه امام خمینی در روز ارتش (روز ۲۹ فروردین)، پذیرش مسافر سه ساعت قبل از پرواز انجام خواهد شد.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک مترو تهران خبر داد.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
اراضی اطراف آبادی ونک پر از تپه ماهور بود. مستوفی‌الممالک برای آبادانی این منطقه دستور داد چند حلقه قنات حفر کنند و باغی بزرگ در آن اراضی بسازند. وقتی باغ مستوفی‌الممالک جای زمین‌های سنگلاخی را گرفت، به دستور مستوفی الممالک در دل این باغ مکانی هم برای توقف زائران امامزاده داود (ع) ساخته شد. زائران در مسیر رسیدن به امامزاده داود (ع) در این باغ شب را به صبح می‌رسانند و سپیده‌دم راهی فرحزاد و سپس امامزاده داود (ع) می‌شدند. در این دوران بود که نام ونک بیشتر سر زبان‌ها افتاد.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
مرد تاجر گفت: چشمانم بسته بود، اما حدود نیم ساعتی داخل خودرو بودم و بعد ماشین توقف کرد. سرگرد قلابی و همدستش مرا داخل خانه‌ای بردند و شکنجه کردند. آن‌ها با تهدید کارت‌های بانکی‌ام را گرفتند و ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کردند. بعد از سه روز، دوباره مرا سوار خودرو کرده و دست و پا بسته در یکی از محله‌های تهران رها کردند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه به طور کلی باید از انجام هر اقدامی که موجب ایجاد اخلال در ترافیک می‌شود، پرهیز شود، گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود، محدودسازی تردد ناوگان حمل بار است. بر این اساس خودرو‌های حامل بار و کالا‌های سوپرمارکتی می‌توانند از بعد ساعت ۹ صبح در سطح معابر تردد کنند. همچنین این خودرو‌ها اجازه توقف دوبل در معابر را ندارند.
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.
ساعت یک بامداد ۱۰شهریور سال گذشته، به‌دنبال گزارش قتل دو مرد جوان در یک خودروی برلیانس بازپرس شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران و کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو مرد جوان به نام‌های کیوان و حمید سوار بر خودروی برلیانس در کنار خیابانی توقف کرده بودند که دو مرد سوار بر یک موتورسیکلت خودرو را به رگبار بستند.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، یک گوشی آیفون توانسته مانند یک جلیقه ضد گلوله جلوی اصابت گلوله به یک سرباز اوکراینی را بگیرد و جان او را نجات دهد.
دی ماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان بورس وعده به خروج صندوق پالایش یکم از زیان داد حال کمتر از ۴۰ روز تا پایان سال باقی مانده، ولی همچنان این صندوق در زیان است.
روز گذشته هفتم فروردین ۱۴۰۱ شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۲۰۵ واحد بالا آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد قرار گرفت و در حالی که سهامداران امروز منتظر آغاز معاملات بودند به یکباره با پیام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران و توقف معاملات این بازار مواجه شدند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ