این مسافران در تماس با ایرنای مرکز کرمانشاه اظهار کردند: به مدت سه ساعت مسافران در داخل هواپیما محبوس مانده و در نهایت تعدادی از مسافران مجبور شدند از هواپیما پیاده شده و از راه زمینی به شهر‌های خود بازگردند که در میان آن‌ها مسافرانی از شهر‌های سنندج و ایلام نیز دیده می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست. اساساً ما فراموش کرده‌ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه‌هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.
استقلال برای قرارداد پنج ساله قایدی به شباب‌الاهلی یک و هشت میلیون دلار دریافت کرده بود، ولی برای انتقال قرضی یک ساله یک و دو میلیون دلار به حساب باشگاه اماراتی واریز کرد.
بازیکنان زیادی برای انجام تست پزشکی به ایفمارک مراجعه کرده، ولی دچار سردرگمی شده‌اند.
سلمان ذاکر، نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت برای کاهش مصرف انرژی و کاهش ترافیک ساعت کاری کارمندان دولت را تغییر داد و این تصمیم مقطعی است. انتقادات از تغییر ساعت کاری بجا است و دولت باید هوشمندانه عمل کند. ما نباید آرامش مردم را به‌دلیل کاهش مصرف انرژی برهم بزنیم. باید دولت تصمیم معقولانه‌ای می‌گرفت؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم هیجانی گرفت و بازتاب منفی در جامعه داشت.
درحالی که مدتها از تفاهم نامه واگذاری مسابقات رشته اسکی کوهستان به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و کسب عضویت در فدراسیون جهانی می گذرد اما همچنان ورزشکاران این رشته بلاتکلیف هستند.
درحالی که مدتها از تفاهم نامه واگذاری مسابقات رشته اسکی کوهستان به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و کسب عضویت در فدراسیون جهانی می گذرد اما همچنان ورزشکاران این رشته بلاتکلیف هستند.
خریداران خودروهایی که در مزایده سازمان مالیاتی به مزایده گذاشته شده بود، با حکم شعبه ی سه دیوان عدالت اداری حق فروش خودروهای خودرو را ندارند و فعلا وضعیت فروش این خودروها در هاله ای از ابهام قرار دارد.
قانون اقدام راهبردی کشور را از سرگردانی در قضیه‌ی هسته‌ای نجات داد. برخی از این قوانینی که شما در مجلس تصویب کردید، قوانین راهبردی است برای کشور که واقعاً جای احترام و تمجید دارد.
قیمت برخی از محصولات کشاورزی مانند شیر تعیین تکلیف شده و نرخ بعضی مانند گندم همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.
فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد که پرو هم میزبان جام جهانی فوتبال جوانان نخواهد بود.
چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته به دلیل بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان مانده‌اند.
کمبود بلیت ها از یک ماه گذشته دیده شده و روز به روز این کمبودها بیشتر از قبل به چشم می خورد.
مسئولان هتل هیلان در رفسنجان از پذیرش بازیکنان تیم فوتبال مس سر باز می‌زنند.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تاکید می‌کند که به هیچ وجه اختلافی میان بازیکنان سپاهان در فصل گذشته وجود نداشته و این موضوع عامل جدایی نویدکیا نبوده است.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
مردان و زنان زیادی از حدود دو ماه پیش و با بیشتر شدن بازداشتی‌ها، هر روز از هرجا که هستند خودشان را به شمال شهر تهران می‌رسانند تا سراغی از زندانی‌شان بگیرند. پاسخ به همه، اما یکی است: «انتظار.» انتظار، فصل مشترک صورت‌های غمگینی است که «زندان» تا پیش از این، جایی دور و دیر و رازی مگو برای‌شان بوده.
باز هم خاک، باز هم سرگردانی خوزستانی‌ها
با سرگردانی در فروشگاه‌های مواد غذایی به راحتی می‌توان تحت تاثیر مارک‌های متعدد و ادعا‌های بهداشتی در مورد ده‌ها جایگزین شکر غرق شد. این موضوع می‌تواند به طور خاص برای کسانی که مبتلا به دیابت یا پیش دیابت هستند که باید قند خون خود و وزن شان را کنترل کنند گیج کننده باشد.
در شرایطی بانک مرکزی با طراحی سامانه دریافت ارز مسافرتی، اعلام کرده که مردم باید درخواست‌های خود برای خرید ارز را از طریق این سامانه به ثبت برسانند و پس از آن، با تائید درخواست آن‌ها از سوی صرافی ها، ضمن مراجعه ارز خود را دریافت نمایند که بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین، صرافی‌ها درخواست‌های ارز مسافرتی مسافران را تائید نکرده و بانک مرکزی هم علیرغم تماس‌های مکرر، پاسخگو نیست.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
پس از اینکه صبح جمعه ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد گذرگاه‌های مرزی به عراق تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود، وزیر کشور امروز گفته اعزام‌های جدید زائران اربعین، تدریجی و متناسب با ظرفیت ساختار‌های عراق، با سهمیه‌بندی مرز‌ها انجام می‌شود.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با بیان اینکه قطعی سامانه همتا تمام بازار تلفن‌همراه را در سرگردانی قرار داده است، گفت: به زودی مشخص خواهد شد، چقدر از مردم مالباخته شده‌اند و گوشی قاچاق و
پیرو انتشار اخباری مبنی‌ بر سرگردانی تعدادی از پناهجویان در آب‌های نزدیک به یونان و نیز اخبار تأیید نشده مبنی بر ایرانی بودن تعدادی از آنها، وزارت امور خارجه بلافاصله موضوع را پیگیری کرد.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ