فعالیت های ارزشمندی در تولید خودروهای تجاری توسط گروه بهمن صورت گرفته است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر چین در بغداد امروز با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
«نیاز» در طراحی به روشنی شناخته شده است؛ البته در طراحی های کلان توسعه ای، با رویکرد توسعه پایدار، مقولات متنوعی از بوم شناسی و حفظ و بقای محیط زیست گرفته تا فرهنگ و آموزش مورد توجه است.
بخشی از محوطه شهداد در استان کرمان، در قالب طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از چارچوب‌های قانونی تعهد خود را در مبارزه مؤثر با انواع جرایم مرتبط با فساد به‌ خوبی نشان داده است.
تهران- استاندار تهران ضمن تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت بنگاه های غیرمجاز گفت: سازمان‌های بازرسی، شهرداری‌ها و سازمان‌های تأمین‌کننده زیرساخت‌ها نسبت به شناسایی خانه‌های خالی تمرکز کنند.
ری- فعالیت مدارس شهرستان های تهران دوشنبه ۹ صبح آغاز می شود.
فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی هموطنان عزیز، به ویژه همکاران بانک کارآفرین، شر کت‌های تابعه، سهامداران گرامی و مشتریان معزز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال 1402 سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی و برکت برای یکایک آنان باشد.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای مسوولیت های اجتماعی معدن گفت: فعالیت های معدنی باید در راستای آبادانی شهرستان بافق باشد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان در صف اول فعالیت‌های خیرخواهانه کشور هستند، گفت: امروز بخشی از خیران کشور جزو معلمان هستند.
بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل سیاسی کردن فعالیت های بشردوستانه از سوی غرب را موجب تشدید درد و رنج مردم این کشور دانست.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان این‌که گره از پروژه‌های فرودگاهی باز شده است، اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ پروژه فرودگاهی در سطح کشور فعال است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو اعلام کرد که آمریکا درباره فعالیت های بیولوژیکی و نظامی خود نزدیک مرزهای روسیه هیچ توضیحی ارائه نکرده است.
ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه های مشهد
وقتی سازمان تأمین اجتماعی به انحای مختلف تلاش می‌کند از شرکت‌ها مبالغی اضافی در قالب حق بیمه قرارداد دریافت کند، شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به صورت زیرزمینی کار کنند و پنهان کاری افزایش می‌یابد. تمامی این شرایط به غیرشفاف شدن فضای اقتصادی کشور منجر می‌شود. دریافت مبالغ اضافی از شرکت‌ها به فرار سرمایه‌ها از کشور و افزایش فعالیت‌های سوداگرانه منجر می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند، تأکید کرد: واشنگتن تمایل به احیای برجام را از دست داده و به فعالیت های ضدحکومتی علیه تهران روی آورده است.
مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ادارات و سالن‌های دولتی هنوز به طور کامل با مدارس همکاری نکرده‌اند.
بانک مرکزی اعلام کرد که فعالیت شبکه صرافی های مجاز در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با اولویت ارائه خدمات ارز اربعین به زوار حسینی استمرار دارد.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
معاون مرکز برنامه و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین شاخص های بهره وری برای فعالیت های تخصصی این سازمان خبر داد.
شورای عالی قضایی عراق امروز سه شنبه به دنبال تحصن طرفداران جریان صدر در مقابل ساختمان این شورا، فعالیت های خود را به حال تعلیق درآورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ