ری- فعالیت مدارس شهرستان های تهران دوشنبه ۹ صبح آغاز می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعت آغاز فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های تهران در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
آموزش و پرورش تهران: به منظور بهره مندی از فیوضات معنوی شب قدر ساعت آغاز فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های استان تهران فردا از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فعالیت مدارس این استان از روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه خبر داد.
معاون آموزش متوسطه با اعلام اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز اسفندماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، از باز بودن مدارس خبر داد.
معاون آموزش متوسطه با اعلام اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز اسفندماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، از باز بودن مدارس خبر داد.
مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان اراک در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد. مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان و شازند در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس استان تهران با تاخیر آغاز می شود.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس با تاخیر آغاز می شود
با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی نوبت بعد از ظهر کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ، بن، سامان، فارسان و شهرکرد و بخش‌های بلداجی، گندمان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها در اصفهان از فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه به روال عادی باز می‌گردد.‌
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح های زیادی در دست بررسی است و آموزش در روزهای پنج شنبه، در طول دوران تحصیل و تابستان پیش‌بینی شده است‌.
تمام مدارس شهرستان البرز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی مجازی است. فعالیت سایر مدارس مناطق استان نیز به صورت حضوری بوده و عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.
اصفهان- بنا به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان، فردا یکشنبه ۱۸ دی فعالیت مدارس و دانشگاه‌های اصفهان حضوری است.
اصفهان- بنا بر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه ۱۷ دی ماه مدارس و دانشگاه‌ های ۱۲ شهر استان اصفهان غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه‌های حساس بصورت دورکاری است.
فعالیت مدارس و دانشگاه‌های تهران و البرز فردا حضوری است
اهواز- دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری خوزستان گفت: فعالیت مدارس استان فردا به طور حضوری خواهد بود.
اهواز- با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا، فردا فعالیت مدارس در چهار شهرستان خوزستان به صورت غیرحضوری خواهد بود.
اهواز- با توجه به روند افزایشی آلودگی، فعالیت مدارس فردا در ۴ شهرستان خوزستان به صورت غیرحضوری خواهد بود.
فرماندار یزد با اشاره به برودت هوا و بارش برف در این شهرستان، در این باره گفت: فعالیت مدارس دبستان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل و مجازی شد.
اهواز- با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا فعالیت مدارس مقاطع تحصیلی دو نوبت صبح و عصر فردا در ۴ شهرستان خوزستان صورت غیرحضوری خواهد بود.
اهواز - با توجه به افزایش غلظت گردوغبار، ساعت کاری مدارس و دانشگاه‌های هفت شهر خوزستان تا ساعت ۱۲ اعلام شد.
ساعت جدید فعالیت مدارس تهران اعلام شد
بر این اساس، ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ساعت ۱۲.۴۵ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ۷.۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲.۳۰ است. ساعت پایان کار مدارس خاص طبق روال قبل بر اساس مصوبه و آیین‌نامه اجرایی مدارس است.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ