طرح سؤال از وزیر نیرو به خاطر تصرف بستر قنوات، رودخانه‌ها، کانال‌ها، مسیل‌ها و... در نقاط مختلف کشور در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم خمین در مجلس با طرح سوالی از وزیر نفت، خواستار رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های عرضه گاز CNG در کشور شد.
بخشنامه وزارت کشور در مورد عدم همراهی بخشداری ها و فرمانداری ها با نمایندگان در سال منتج به انتخابات باعث واکنش شدید نمایندگان مجلس شد. گزارش حاضر نظر نمایندگان را در این باره جویا شده است.
نمایندگان مجلس در هفته جاری ضمن بررسی سوال از وزیر اقتصاد، طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را مورد بررسی قرار می‌دهند.
وزیر نیرو گفت: تعداد روستاهای مشمول طرح جهاد آبرسانی در سال جاری افزایش می‌یابد.
یک نماینده مجلس در رابطه با دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیون نفر دانش آموز از تحصیل باز مانده‌اند.
مشهد ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شتاب گرفتن طرح فیبر نوری مشهد در سال آینده خبر داد.
وزیر بهداشت گفت: طرح پزشک خانواده امسال در جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر در روستا‌ها انجام شد و امیدواریم پزشک خانواده را در سال آینده به‌طور کامل اجرا کنیم.
وزیر خارجه چین پس از طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اتحادیه اروپا تا این اندازه نگران ارسال احتمالی سلاح از پکن به مسکو است، با پاسخ عجیب مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواجه شد!
وزیر راه و شهرسازی امروز از قسمت‌های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر اینکه دولت بنایی برای حذف یارانه نقدی ندارد، گفت: حتماً کالابرگ الکترونیکی تا آخر سال به صورت سراسری اجرا می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید شروع سال تحصیلی، زمان آموزش بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم می شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح زمان آموزش و سال تحصیلی بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم شود و دیگر محدودیت مهر تا شهریور را نداشته باشیم و در اقلیم‌های متفاوت زمان سال تحصیلی متفاوت باشد.
عملیات اجرایی طرح پروژه تونل بهشت‌آباد پس از اطمینان‌سنجی توسط وزیر وقت نیرو و نظر مثبت مشاور بین‌المللی سومی به‌نام d۲ از کشور اتریش و مطالعات مجرب‌ترین مشاوران داخلی و بین‌المللی ازقبیل شرکت‌های کوئینه بلیه فرانسه، پویری سوئیس، رم آلمان، با اخذ مجوز‌های لازم از سال ۱۳۸۸ شروع و با ردیف اعتبار ملی در سال ۱۳۹۱ ادامه یافت؛ اما در ابتدای سال ۱۳۹۹ متوقف شده است.
وزیر نفت ضمن برشمردن برخی اقدام‌های جهادی وزارت نفت در دولت سیزدهم به بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد دلار تا پایان امسال خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدوار هستیم تا کلیات طرح جامع حمل و نقل تا پایان سال ۱۴۰۲ با افق ۱۴۱۴ نهایی و مصوب شود.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه نهایی کردن پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج یکی از مطالبات جدی مردم استان بود، افزود: سال گذشته این طرح تنها 15 درصد پیشرفت داشت.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا قبل از راه اندازی شبکه شاد در جایی که دانش آموزان حضور داشتند، ما حاضر نبودیم و با راه اندازی شاد روزانه فقط ۲ میلیون سوال پاسخ داده می‌شود.
وزیر اطلاعات گفت: موفقیت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، موفقیت در مقابله با بیماری منحوس کرونا، موفقیت در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای (نشست سه جانبه)، سفر‌های استانی رئیس جمهور محترم و آثار با برکت آن از جمله دستاورد‌های دولت مردمی و انقلابی در این مدت است.
طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ