وزیر نیرو با اشاره به اینکه نهایی کردن پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج یکی از مطالبات جدی مردم استان بود، افزود: سال گذشته این طرح تنها 15 درصد پیشرفت داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کلیه چاه‌های آب دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی و نیروهای نظامی به کنتور هوشمند مجهز می‌شوند.
شهریار- مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
تحقیقات در مورد مزایای احتمالی درمان با آب سرد در فضای بسته یا با شنا در فضای باز هنوز در مراحل اولیه است، اما به وضوح می‌دانیم که فرو رفتن در آب سرد ممکن است اثرات احتمالی مضری بر بدن انسان داشته باشد.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: در قرآن آمده «وَ لِلَّهِ عَلَی النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلاً» حج بر کسی واجب است که مستطیع باشد؛ یعنی مستطیع مالی، جسمی و عقلی. پس اینکه بیاییم طلب ارزی مملکت که حق ملت است را برای حجاج یعنی افرادی که باید مستطیع مالی باشند، خرج کنیم، حتماً کار اشتباهی است.
محققان می‌گویند جینجرول، ترکیبی است که عامل اثر این گیاه بر متابولیسم است. جینجرول عامل طعم تند زنجبیل است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی و تا حدودی ضد درد هم دارد. به‌علاوه زنجبیل ادرارآور است و کمک می‌کند التهاب شکم کاهش یافته و مایعات محبوس در بدن دفع شوند. یکی از خوبی‌های قابل توجه زنجبیل این است که کالری زیادی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را با مواد دیگر ترکیب کرده و خواصش را تقویت کنید.
بازدیدکنندگان از خیابان یک کیلومتری تحت کنترل آب و هوا در دبی می‌توانند باران و حتی برف را در صورت تقاضا تماشا کنند. ویدئویی از این خیابان ببینید.
پتاسیم و اسید سیتریک موجود در لیمو باعث کاهش اشباع ادرار و جلوگیری از رشد کریستال و ابتلا به سنگ کلیه می‌شود.
از آنجایی که روغن یک چربی است و در آب حل نمی‌شود، از بین بردن آن از بسیاری از لکه‌های دیگر دشوارتر است. یک شستشوی ساده با ماشین لباسشویی کاری از پیش نمی‌برد، چون چربی به الیاف پارچه چسبیده است. در این میان یک ترفند ساده وجود دارد: جوش شیرین لکه را از پارچه بیرون می‌کشد و مایع ظرفشویی آنچه باقیمانده را از بین می‌برد. «عامل فعال در سطح» موجود در مایع ظرفشویی کلید از بین بردن لکه‌های چربی است.
رودولفو آروابارنا سرمربی آرژانتینی امارات باز هم علی مبخوت را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نکرد.
اصفهان- مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف آب، گفت: بانوان نقش کلیدی در آموزش و فرهنگسازی اعضای خانواده در مدیریت مصرف آب دارند.
رسیدن به یک شکم صاف با کمی تغییر در عادات روزانه و رژیم غذایی مناسب امکان‌پذیر است.
فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.
مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای کلیه رده‌های بسیج مستضعفین را در سال آینده از پرداخت انشعاب برق، گاز، آب، فاضلاب و عوارض شهرداری معاف کرد.
مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با آغاز خانه تکانی ها، مصارف آب در استان تهران به سه برابر ورودی سدهای پنجگانه آن رسیده و آب مشترکانی که مصارف نادرستی داشته باشند، قطع خواهد شد.
همه می‌دانند که آب آشامیدنی چقدر اهمیت دارد، اما گاهی اوقات زندگی مانع می‌شود و ما به اندازه کافی نمی‌نوشیم. برای همه اتفاق می‌افتد.
ویتامین D در مواد غذایی مختلفی مانند تن ماهی، جگر گاو، پنیر، زرده تخم مرغ، غلات و شیر نیز موجود است.
اداره فدرال حمایت اجتماعی و امدادرسانی در بلایای طبیعی آلمان به مردم این کشور توصیه کرد خود را برای قطع برق در فصل زمستان آماده کنند و کنسرو و آب معدنی ذخیره کنند.
جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.
در میانِ برخی از عموم، خرافاتی وجود داشت، مبنی بر این‌که «آب خزینۀ حمام یهودیان مشکل‌گشاست (!)». سالیان سال است که این باور خرافی در اذهان عوام شکل گرفته و ریشۀ آن به شخصی به نام «جعفری» باز می‌گردد که فرزنددار نمی‌شده و برای چاره‌جویی به بزرگ محل مراجعه می‌کند و آن شخص به او توصیه می‌کند که نذری کند و اگر بارداری صورت گرفت، فرزندش را «موسی» بنامد. فرزند این شخص، «موسی جعفری»، در طول زندگی با یهودیانِ بسیاری هم‌نشین شده و در بخش مردانۀ این گرمابه (سلیمانیّه) به‌همراه «کاسۀ چهل کلید» خود، که مخصوص برآوردن حاجات و رفع مشکلات مسلمین بوده، به کار مشغول می‌شود.
کاپیتان استقلال تا به اینجای فصل، بی‌دردسرترین کلین‌شیت خود در لیگ بیست و دوم را برابر آلومینیوم به ثبت رساند.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می‌کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می‌نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.
کریستوفر کنت برای ثبت اولین کلین شیت خود با لباس فولاد کار سختی نداشت.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده امروز صبح یکشنبه ۹مردادماه که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضاییه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد، به بحث و بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ