طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضائی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نماینده مردم خمین در مجلس با طرح سوالی از وزیر نفت، خواستار رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های عرضه گاز CNG در کشور شد.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس در هفته جاری ضمن بررسی سوال از وزیر اقتصاد، طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را مورد بررسی قرار می‌دهند.
یک نماینده مجلس در رابطه با دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیون نفر دانش آموز از تحصیل باز مانده‌اند.
وزیر خارجه چین پس از طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اتحادیه اروپا تا این اندازه نگران ارسال احتمالی سلاح از پکن به مسکو است، با پاسخ عجیب مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواجه شد!
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید شروع سال تحصیلی، زمان آموزش بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم می شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح زمان آموزش و سال تحصیلی بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم شود و دیگر محدودیت مهر تا شهریور را نداشته باشیم و در اقلیم‌های متفاوت زمان سال تحصیلی متفاوت باشد.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون به کارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم اجرای قانون بکارگیری ایثارگران در شرکت مخابرات، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
پای مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس به طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی باز شد.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تا قبل از راه اندازی شبکه شاد در جایی که دانش آموزان حضور داشتند، ما حاضر نبودیم و با راه اندازی شاد روزانه فقط ۲ میلیون سوال پاسخ داده می‌شود.
مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی دارد که در اولین روز، وزیر نفت برای پاسخ به سوال نماینده شازند راهی بهارستان می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: معمولا میانگین دو سال آخر حقوق و مزایا برای حقوق بازنشستگی محاسبه می‌شود.
نوری، وزیر آموزش و پرورش: آقای رئیس جمهور گفتند منّتی برسر معلمان نیست، ما از معلمان بخاطر ۱۱ سال تاخیر در اجرای طرح رتبه بندی معذرت‌خواهی می‌کنیم.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ