مهاجم جوان گل گهر سیرجان با قدردانی از اعتماد امیر قلعه نویی، ابراز امیدواری می‌کند در دیدارهای آتی نیز بتواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
درود به آزادمردانی که در برابر دهر تعظیم نمی کنند. در برابر قدرت زانو نمی زنند. از مرگ وحشتی ندارند و فقط از خدا هراس دارند و فقط به خدا پناه می برند. چه زیباست آزاد زیستن و چون گل شکفتن و همچون نسیمی به سادگی جان به جاندار تسلیم کردن! چه زیباست زنجیرهای اسارت را با اسلحه شهادت پاره کردن و اسماعیل وار در قربانگاه عشق خدا جان باختن و با قدرت روح بر عرش اعلاء پرواز کردن...
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: پیروزی برابر ایران برای تیم ما فوق‌العاده حائز اهمیت بود چرا که می‌توانیم سال آینده در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشیم.
تیم هندبال شهید شاملی در رقابتهای هندبال جام باشگاه‌های آسیا برابر الدحیل قطر شکست خورد.
تیم هندبال شهید شاملی کازرون در دومین دیدار خود از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شکست خورد.
تیم هندبال شهید شاملی کازرون در اولین مسابقه خود در جام باشگاه های آسیا در شهر اصفهان برابر تیم جونیور چین به برتری رسید.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بیش از این عظمت و عزت کشورمان در مقابل طالبان خدشه دار شود و وادادگی در مقابل آنان پذیرفتنی نیست.
آبادان- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب پیروزی در برابر گل‌گهر به سیرجان می‌رویم و امیدوارم با لغزش مس کرمان در برابر سپاهان در لیگ ماندگار شویم.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: شهید الداغی در برابر کسانی که می‌خواستند ناموس مردم را به غارت ببرند، ایستاد. این جوان غیرت خود را نشان داد و روح غیرت را بار دیگر در جامعه دمید.
تیم فوتبال استقلال عصر امروز و در یک بازی تدارکاتی موفق شد از سد تیم شهید اورکی عبور کند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پیش از فرستادن شاگردانش به مصاف استرالیا صحبت کوتاهی با رسانه ای اف سی داشته است.
امید عالیشاه معتقد است پیروزی برابر سپاهان روی روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر مثبتی داشته است.
تیبو کورتوا شرایط رئال در آستانه بازی برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را خوب و مطلوب عنوان کرد.
تایباد ـ فرمانده تیم عمار یاسر لشکر فاطمیون گفت: شهید سلیمانی که در مقابل دشمنان سرسخت بود، در مقابل مردم فروتن بود و تصویر معاصر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش شایسته پیروزی برابر صنعت نفت بود گفت: نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و به سه امتیاز دست پیدا کردیم.
قائمشهر- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با آنالیز و شناخت خوبی که از تیم نساجی داشتیم و با ترکیب خوب در زمین صاحب بهترین نتیجه ممکن برابر این تیم شدیم.
امیلیانو مارتینز، گلر آرژانتین، لیونل مسی را در بهترین فرم خودش می بیند و معتقد است با این مسی شانس بالایی برای قهرمانی دارند.
جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید بازی بدون تماشاگر هیچ حس و حال و رمقی ندارد و بی روح است.
امیر شهیم پدیده فصل گذشته مسابقات لیگ برتر زننده تک گل گل‌گهری‌ها در نیمه اول دیدار برابر نفت مسجد سلیمان بود.
سرمربی اروگوئه می گوید یم های زیادی مانند ایران هستند که می توانند با شما اینگونه بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ