سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: پیروزی برابر ایران برای تیم ما فوق‌العاده حائز اهمیت بود چرا که می‌توانیم سال آینده در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا بعد از یک‌ لیگ ملت‌های ناامید کننده از‌ کار برکنار شد.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: پیروزی برابر ایران برای تیم ما فوق‌العاده حائز اهمیت بود چرا که می‌توانیم سال آینده در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: نتیجه دیدار با ایران برایمان خیلی مهم است و بازی بسیار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: به خاطر هواداران هم که شده است باید دربی روز یکشنبه را پیروز بشویم.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که فکر کردن به فینال کوپا دل‌ری و نیمه نهایی چمپیونزلیگ حواس شاگردانش در لالیگا را پرت کرده است.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رکوردگیری با شرایط واقعی مسابقه روز ۴ اردیبهشت برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تعیین کننده است.
با اعلام باشگاه اتحاد کلبا، قرارداد فرهاد مجیدی با این باشگاه تمدید شد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد که پیروزی 1-0 تیمش مقابل رئال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، تنها برتری اندکی به تیمش برای دیدار برگشت می‌دهد.
به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از پیروزی تیمش برابر بارسلونا در نیمه نهایی کوپا دل ری اطمینان دارد.
فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلبا، پس از شکست برابر العین از آقای گل لیگ امارات تمجید کرد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا، با انتشار یک عکس از بازیکنانش به ستایش شاگردانش پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا به بازیکنانش در آستانه دیدار حساس با الوحده در لیگ امارات هشدار داد.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات بعد از آنکه تیمش پیروزی در بازی با الباطئح را از دست داد، به شکل عجیبی به داور این مسابقه تاخت و از او انتقاد کرد.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا برای تقویت خط حمله تیمش مهاجمانی از ایران و آفریقا را زیر نظر گرفته است.
سرمربی ایرانی تیم اماراتی برای تقویت تیمش برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امارات لیست ورودی را به مدیران این باشگاه ارائه داد
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا با چالش جدیدی در این تیم مواجه شده است.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: در بازی با خورفکان به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم.
تیم فوتبال اتحاد کلبا فردا در رقابت‌های لیگ امارات به مصاف شارجه می‌رود؛ دیداری که فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد به دنبال پیروزی در آن است.
تیم فوتبال اتحاد کلبا فردا در رقابت‌های لیگ امارات به مصاف شارجه می‌رود؛ دیداری که فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد به دنبال پیروزی در آن است.
رئیس الاتحاد کلبا: سرمربی باهوش ما از مکتب ایران است
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید صحبتهای یولیان ناگلزمان که مدعی بود جایزه کوپا حق گاوی نبوده درست نیست و ستاره جوان بارسا با شایستگی صاحب این جایزه شده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد جایزه کوپا نشریه فرانس فوتبال حق گاوی نبوده است.
آخرین شایعات کانال‌های استقلالی برای بازگشت مجیدی بیهوده بود و سرمربی فصل اخیر آبی‌ها، امروز رسما به عنوان سرمربی الاتحاد کلبا امارات معرفی شد. انتشار عکس این انتقال رسمی، می‌گوید که آجورلو باید به زودی فرد جانشین را معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ