امید عالیشاه معتقد است پیروزی برابر سپاهان روی روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر مثبتی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
مردم ساکن منطقه الباحه عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
مردم ساکن منطقه الباحه عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
مردم ساکن منطقه الباحه در جنوب غربی عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
مرفاوی: غافلگیر شدیم و به استرالیا باختیم
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان این که تیمش مستحق شکست برابر استرالیا نبود گفت: با وجود این که نمایش خوبی داشتیم اما غافلگیری بازیکنان در دقایق ابتدایی هر دو نیمه عامل شکست ما شد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد که اگر مشکلات مالی حل نشود، دیدار با نساجی آخرین حضور او روی نیمکت این تیم جنوبی خواهد بود.
مفتی عمان با انتشار توییتی از گشوده شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت: به گونه ای غافلگیر شدیم که به ذهنمان خطور نمی کرد.
مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید جواد نکونام در تابستان هم به او پیشنهاد پیوستن به فولاد را داده بود.
گل‌محمدی می‌گوید جام حذفی برای پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است و به دلیل قابل جبران نبودن این مسابقات باید با تمرکز بالا بازی کنند.
مصری ها سال ۲۰۲۳ را در حالی آغاز کردند که وزارت بازرگانی این کشور تصمیم به افزایش قیمت کالاهای اساسی گرفت.
تا همین دیروز بود که برای فرار از آلودگی هوا و خفگی و کم‌آبی دست به دعا برداشته بودیم تا شاید در بی‌تدبیری مدیران، بارانی ببارد و جان میلیون‌ها نفر نجات یابد. در این میان، اما انگار مسئولانی که مردم را به دعا تشویق می‌کردند، آنقدر روی خشکسالی متمرکز شده‌اند که نزولات آسمانی از ذهن‌شان دور است و با وجود هشدار‌ها هر بار و هر سال غافلگیر می‌شوند، به‌طوری‌که جمله «غافلگیر شدیم!» به یکی از روزمرگی‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سوالی پیرامون ترافیک شدید تهران پس از بارش برف و باران، گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیرکننده نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی میماند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره تیم ملی آلمان، در مورد دلیل شکست مانشافت از ژاپن صحبت کردند.
مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد که طی دو سه سال اخیر در اردوها از محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج نکات فنی زیادی را یاد گرفته و حالا با آنها رقیب شده است.
شاگردان ساوت‌گیت روی یک کار ایستگاهی کار شده چیزی نمانده بود تیم ملی فوتبال ایران را غافلگیر کنند که واکنش شجاعانه بیرانوند مانع شد ولی این اقدام هزینه زیادی برای تیم ملی داشت.
رئیس مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کشور ما یکی از آسیب پذیر ترین کشورها در مقابل تغییرات اقلیمی است و نباید در مقابل آن غافلگیر شویم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت این باشگاه گفت: از این وضعیت کاملا غافلگیر و شوکه شده‌ام چون هیچکس آن را پیش بینی نمی‌کرد.
فرمانده یکی از یگان های ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات اخیر نظامی علیه اردوگاه جنین در روز چهارشنبه هفته گذشته مشارکت داشته است، جزئیاتی از را این عملیات افشا کرد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: از دیدن بازیکنان ایران غافلگیر شدم. این غافلگیری در جهت مثبت بود، چون فقط میلاد عبادی‌پور را می‌شناختم.
ملی پوش فوتسال تیم گیتی پسند به برگزاری مراسم خداحافظی‌اش از سوی این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: از اقدام حرفه‌ای گیتی پسند غافلگیر شدم.
ملی پوش فوتسال تیم گیتی پسند به برگزاری مراسم خداحافظی‌اش از سوی این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: از اقدام حرفه‌ای گیتی پسند غافلگیر شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ