تایباد ـ فرمانده تیم عمار یاسر لشکر فاطمیون گفت: شهید سلیمانی که در مقابل دشمنان سرسخت بود، در مقابل مردم فروتن بود و تصویر معاصر آیه شریفه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
مسعود اسداللهی کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:بعد از اینکه ایران، به محاصره قطر نپیوست و در مقابل عربستان، به قطر کمک کرد، حالا قطری ها دریافته اند که باید با ایران دوست باشند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به پیشرفت زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، ورزشی گفت: استمرار یاد و نام‌ شهید سلیمانی تقویت کننده مقاومت و ایستادگی است.
دبیرکل حزب سوسیال دمکرات کردستان عراق گفت که شهید سلیمانی اولین نفر از کشورهای منطقه و جهان بود که برای جنگ با داعش خود را به اقلیم کردستان رساند.
«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.
مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی و همایش مبارزه با تروریسم در سفارت ایران در تفلیس برگزار شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: شهید سلیمانی در راه پیروزی و نصرت اسلام، واقعاً حیاتش را گذاشت.
رئیس مجلس گفت: شهید سلیمانی برای امت اسلامی تولید قدرت و منزلت کرد و هر جا آمریکا خواست سیطره خودش را بر امت اسلامی بگستراند، شهید سلیمانی اجازه نداد.
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:شهید سلیمانی دارای شخصیتی چند وجهی بود،ایشان هم مرد میدان و هم راه گشای بن بست‌های دیپلماسی بود و در عین حال از برقراری ارتباط وثیق با مردم غفلت نمی‌کرد.
قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز کنار هم جمع شده و حرف از مکتب شهید سلیمانی می‌زنیم در حقیقت مکتب شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام (ره) است.
امروز استکبار در حال بازسازی و مهندسی مجدد منطقه است تا رژیم صهیونیستی که شهید حاج «قاسم سلیمانی»، فرزندان فلسطین و عدالت و حقیقت را ترور کرد، دست بالا را در منطقه داشته باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی جان فدای انسانیت بود.
وزیر کشور در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی با مقاومت عجین شده و امروز به عنوان حرف اصلی در مقابل جریانات توطئه جهانی خودش را نشان می‌دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.
رئیس جمهور گفت: آیت الله مصباح یزدی با اندیشه‌های انحرافی و با فتنه‌گرانی که می‌خواستند منطقه را به آشوب بکشند، مقابله می‌کرد و در کنار سردار شهید قاسم سلیمانی از الگوهای این مقابله بود.
هنوز نام قاسم سلیمانی رعب و وحشت را در دل دشمنان بر می انگیزد.وی موفق شد «مکتب سلیمانی» را بر پایه اصولی چون برنامه ریزی راهبردی، بصیرت و مقابله با دشمنان از طریق اندیشه و ایمان ایجاد نماید.
قربان بردیف برای تماشای بازی تراکتور مقابل مس کرمان راهی ورزشگاه شهید سلیمانی شده است.
نساجی بعد از مصاف با استقلال حالا آماده میزبانی از نفت مسجد سلیمان است. دیداری که در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.
رئیسی به نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.
رئیسی به نقش برجسته و پیشرو جمهوری اسلامی ایران در ایستادگی مقابل سیاست‌های زورگویانه و مداخله‌جویانه از جمله مهار تروریسم دست‌ساز آمریکا و ناکام کردن تغییر نقشه کشورهای منطقه به فرماندهی سردار شهید سپهبد سلیمانی پرداخت و تأکید کرد: رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.
اصفهان- باشگاه سپاهان مدعی شد تمامی سکوهای ورزشگاه سردار شهید سلیمانی مقابل این تیم پر شده است.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ