کاپیتان تیم ملی ایران گفت که برای جام جهانی ۲۰۲۲، همان اشتیاق و احساسی را دارد که در سال ۲۰۱۴ همراه با تیم کارلوس کی‌روش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه و در سفری رسمی و در پاسخ به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.
برونو فرناندز، کاپیتان جدید منچستریونایتد، در یک مصاحبه با سایت باشگاه در این باره گفت‌وگو کرد و گفت بازوبند تیمی مثل یونایتد برایش افتخار بزرگی است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه، صبح امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
سایت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به طور رسمی آغاز به کار کرد.
مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات لحظاتی قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت ۸ صبح امروز با تلاش همکاران و تیم پیام‌رسان ایتا، اختلال در این پیام‌رسان بومی نیز برطرف شد. دیگر پیام‌رسان‌ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.
امیر سالمی‌زاده تاجر و فعال اقتصادی ساکن قطر در گفتگویی به طور کامل از دلایل خود برای خرید استقلال و همچنین ساخت استادیومی گفته که معلق مانده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: قرار است برای نهایی کردن زمان و مکان دیدار با همتای عربستانی خود تا ۴۸ ساعت آینده به صورت تلفنی رایزنی و گفت و گو کنیم.
وزیر اقتصاد گفت: دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابتدا در ساحت مدیریت بازار ارز کشور و دوم در ساحت مدیریت بازار و قیمتهای داخلی تا شب عید و ماه رمضان، پیش نویس و متنی را آماده کند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بلژیک همچنین ابراز امیدواری کردند در سایه همکاری و تلاش مشترک، مناسبات فی‌مابین بیش از گذشته گسترش یابد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بلژیک همچنین ابراز امیدواری کردند در سایه همکاری و تلاش مشترک، مناسبات فی‌مابین بیش از گذشته گسترش یابد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
سخنگوی وزارت صمت در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی، از ورود نخستین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه به دلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
بحث انتقال جهانبخش به صدرنشین سوپرلیگ یونان، سوژه گفتگوی سایت معروف یونانی با سردبیر ورزش سه شد.
فیلم مصاحبه تصویری با محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیات رئیسه فدراسیون را مشاهده می‌کنید.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنجشنبه (۱۰ نوامبر، ۱۹ آبان) در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای این کشور را تشدید می‌کند.
گفتگوی جواد نکونام با سایت رسمی فولاد، نشانی از لحن رسمی اینجور مصاحبه‌ها ندارد.
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: دستم زیر چانه‌ام بود و به تاجزاده نگاه می‌کردم که از من پرسید به چه نگاه می‌کنی؟ صریح گفتم به آینده نکبت‌بار تو؛ گفت چرا در مورد من اینطور فکر می‌کنی، گفتم برای اینکه برگردی.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هافبک تیم ملی ایران در گفتگوی تفصیلی خود با سایت فدراسیون جهانی فوتبال از انگیزه های فردی و تیمی برای صعود به مرحله حذفی صحبت کرد و گفت: چیزی که در ذهن داریم رویای صعود به مرحله حذفی است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ