رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۲ هزار قرص متادون در جنوب تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان در جنوب شرقی آسیا موفق به کشف قدیمی‌ترین مدارک از فرآوری ادویۀ موسوم به «کاری» شده‌اند. بقایای کشف شده که دست‌کم ۱۸۰۰ سال قدمت دارند، جزئیات تازه‌ای را دربارۀ تجارت باستانی ادویه در اختیار محققان می‌گذارند.
یک سنگ آسیاب باستانی ثابت می‌کند که مردم جنوب شرق آسیا، ۲۰۰۰ سال پیش از ادویه کاری استفاده می‌کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۲ هزار لیتر فرآورده های سوختی قاچاق و ۲ هزار لیتر روغن خودرو عرضه خارج از شبکه در محدوده این شهرستان خبر داد.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کوردوبا اسپانیا برای اولین بار موفق شد ترکیب یک عطر متعلق به زمان روم باستان با قدمت بیش از ۲ هزار سال را در یک کوزه خاکستر قدیمی شناسایی کنند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
زمانی که این ارابه کشف شد، خیلی‌ها به خاطر شکل منحصر به فرد و خارق‌العاده‌اش، نام «لامبورگینی عهد باستان» را روی آن گذاشتند.
میان اشیای سالمی که کارشناسان کشف کردند، سرامیک، کاسه برنزی، تیر، نیزه و تعدادی شمشیر به چشم می‌خورد.
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص ترامادول در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.
این چراغ که حین حفاری‌های اصلی سایت پیدا شد، احتمالاً مدت‌ها پس از ساخته شدن در قرن یکم پس از میلاد، به داخل یک گودال افتاده است. مقدار سرب موجود در بدنۀ برنزی این چراغ بسیار زیاد است و به همین دلیل این دست‌سازه نمایی نقره‌ای پیدا کرده است.
باستان‌شناسان فرانسوی خانه‌هایی ۲۰۰۰ ساله را به تازگی در نزدیک یک پرستشگاه رومی کشف کرده‌اند که به نحو بسیار مناسبی در زیر خاک محفوظ مانده‌اند.
از جمله نام‌های واضح روی سنگ مرمر می‌توان به اطلس، دیونیسوس، تئوفاس، الیس، زوپیروس تریفون، آنتیپاس و آپولونیوس اشاره کرد.
به گفته باستان‌شناسان، این کوزه در یک مقبره جمعی قرار داشته که احتمالاً متعلق به یک خانواده مرفه بوده است. در این آرامگاه علاوه بر اشیاء متعدد مربوط به مراسم خاکسپاری (اقلام پیش‌کشی و جامه‌های تدفین)، کوزه‌های خاکستر شش فرد بالغ (شامل سه زن و سه مرد) پیدا شدند.
آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از کشف محموله چهار هزار و ۵۰۰ لیتری گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ هزار قرص غیرمجاز روانگردان در شاهرود خبر داد و گفت: عطاری متخلف در این شهرستان پلمب شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۶ هزار عدد ماده آتش زای خطرناک و غیرمجاز از ۲ واحد صنفی در مشهد کشف و ضبط شد.
همیشه موقع رفتن به استخر باید مواظب جواهراتمان باشیم؛ یافته‌های تازه در یک حمام باستانی در انگلستان نشان می‌دهد که بعضی از رومی‌ها این قاعده را رعایت نکرده بودند!
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ