دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی محمد حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب و جایگزین مصطفی مومنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک استاد دانشگاه گفت: بانک مرکزی با اقداماتی که انجام داده است ثبات نسبی را در بازار ارز حاکم کرده که در نتیجه این کار منجر به کاهش قیمت ارز خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با اقدامات دولت طی ماه‌های اخیر ثبات خوبی در بازار ارز ایجاد شده که این ثبات ادامه خواهد یافت.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، امروز توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد. ششصدمین سایت 5G ایران و توسعه دسترسی اینترنت پرسرعت در ۳۳۶ روستا، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که امروز به صورت آنلاین توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شدند.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبات اقتصادی در کشور یک ضرورت است، گفت: امسال مهار تورم اولویت کارهای اقتصادی قرار گیرد.
وزرای دفاع ایران، روسیه، سوریه و ترکیه بر لزوم ادامه مذاکرات چهارجانبه با هدف تحقق صلح و ثبات در سوریه تاکید کردند.
عضو کمیسیون عمران گفت: برای مهار تورم در بخش مسکن باید اول بازار مصالح ساختمانی را به ثبات رساند بعد برای افزایش ساخت و ساز برنامه ریزی کرد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر ایتالیا در بغداد تاکید کرد که ثبات عراق، برای ثبات و امنیت منطقه مهم است.
مروری بر آخرین انتخاب‌های یازده بازیکن اصلی قلعه‌نویی و مورایس حاوی نکته ویژه‌ای است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیش از ۳۲۰ هزار میلیارد تومان برای تملک دارایی سرمایه‌ای و عمرانی در بودجه منابع دیده شده است تا ثبات اقتصادی ایجاد و اقتصاد قابل پیش‌بینی باشد.
وزیر صمت با بیان اینکه در چند ماه اخیر شاهد ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی بودیم، گفت: در ماه‌های گذشته شاهد بودیم برخی واحدها با کاهش قیمت‌ها فروش خود را بالا بردند و در مجموع سود کردند.
کادرفنی پرسپولیس برنامه‌ای برای تغییر ایده‌های فنی خود در تقابل با استقلال ندارد.
بنا بر نقشه جدید که از فردا اعمال خواهد شد، یکی از شمار شهر‌های نارنجی کاسته شده و بر شمار شهر‌های زرد افزوده شده است. تغییری که موجب شده شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») در همان تعداد هفته قبل ثابت بماند. اتفاقی جالب توجه که برای نخستین بار است در ایام کرونا رخ می‌دهد؛ تقریبا ثابت ماندن وضعیت کلی نقشه رنگ بندی کرونایی در دو هفته.
رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال با بخشنامه اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید آن را در عمل احساس کنند.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
کریم بنزما در 34 سالگی توپ طلا گرفت، مردی که ایستادن و صبوری را بهتر از بقیه بلد بود.
مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به اهتمام ویژه بغداد به امنیت سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک، اعلام کرد: ثبات عراق به مثابه ثبات منطقه است.
صندوق بین‌المللی پول به کشورهای اتحادیه اروپا در مورد کسری بودجه و نسبت بدهی هشدار داد.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت مرغ در این هفته افزایش یافته است.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است اما قیمت گوشت با افزایش همراه بوده است.
شرکت تام در نظر دارد به منظور پیشبرد اهداف فناورانه، از ایده‌های جذاب و کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه پروژه‌های خود و در راستای هوشمندسازی بهره‌برداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ