بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت مرغ در این هفته افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک استاد دانشگاه گفت: بانک مرکزی با اقداماتی که انجام داده است ثبات نسبی را در بازار ارز حاکم کرده که در نتیجه این کار منجر به کاهش قیمت ارز خواهد شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته با نرخ ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان مبادله شد.
امروز قیمت سکه نسبت به روزهای قبل با ثبات قیمتی مواجه شده است.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی، حاکی از کاهش محصولات در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.کاهش تقاضا، معوق شدن مطالبات تولیدکنندگان و… سبب شده تا حجم خرید برخی از شعبات فروشگاه‌ها کاهشی باشد.
با ورود به هنگام تعزیرات حکومتی، جلوی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی گرفته‌شده و ثبات نسبی در بازار عرضه محصولات پلیمری و پتروشیمی ایجاد شده است.
با ورود به هنگام تعزیرات حکومتی، جلوی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی گرفته‌شده و ثبات نسبی در بازار عرضه محصولات پلیمری و پتروشیمی ایجاد شده است.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم به صورت اسکناس و حواله و قیمت ربع سکه در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد. دلار و درهم نسبت به روزهای گذشته ثبات داشت و یورو با کاهش قیمت مواجه شده است.
قیمت سکه نسبت به دوشنبه هفته گذشته تقریبا ثبات داشته و در کانال ۳۱ میلیون تومان مبادله می شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
هر ساله در آستانه شب یلدا تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می یابد و با توجه به عدم اعمال قیمت دستوری در این حوزه، احتمال گرانی شیرینی وجود داشت اما بررسی ها حکایت از ثبات نسبی قیمت دارد.
امروز قیمت ها نسبت به دیروز با تغییرات کمی مواجه شد و قیمت دلار نیما به زیر ۲۸ هزار تومان رسید.
محمدولی با اشاره به اینکه طلا و سکه تا پایان سال با افزایش مواجه می‌شوند، گفت: این ثبات نسبی قیمت نیز از آن جا نشات می‌گیرد که خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و نه اینکه در اقتصاد کشور اتفاقی رخ داده که باعث ثبات قیمت‌ها شده است، بنابراین به مرور باید منتظر این باشیم که تا شب عید قیمت‌ها با شیب ملایم با رشد قیمت روبرو باشد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شد.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری حاکی از ثبات نسبی قیمت اکثر کالاها و رکود در بازار آنهاست اما قیمت مرغ و تخم مرغ که در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته بر این مدارپیش می رود.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است.
قیمت خودروی تولید داخل امروز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته اول شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت برخی کالاها از جمله برنج، مرغ و تخم مرغ کاهش جزئی داشته است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است اما قیمت گوشت با افزایش همراه بوده است.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم مرداد حاکی از ثبات قیمت کالاها نسبت به هفته گذشته دارد با این حال کالاها بسیار گران است و بازار در رکود به سر می برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ