تاریخ می‌گوید امیرکبیر، واحد چاپاری جدیدی بنا نهاد که مسئول نامه‌رسانی و انتقال فرمان‌های حکومتی و تشکیلات آن شد و در حد یک «اداره» بود؛ تا اینکه ناصرالدین شاه دستور داد «وزارت» پست در ایران تشکیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس مانند فصل گذشته دو بازی ابتدایی فصل را با پیروزی آغاز کرده است.
بحران انتخاب رئیس جمهور لبنان از رقابت بر سر نام‌های مطرح برای تصدی این پست گذشته و به تلاش برای یافتن ساختاری جدید برای حکومت این کشور رسیده است.
مدیرورزشی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه به یک سمت تازه منصوب شد.
ستاره فصل گذشته استقلال با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.
کپشن اینستاگرامی مرتضی پورعلی‌گنجی عموما متفاوت با سایر بازیکنان است و بیشتر هم موردتوجه قرار می‌گیرد. سوژه این بار او، عکس دسته جمعی بازیکنان در فصل گذشته است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان عزم خود را برای جبران اشتباهات فصل گذشته جزم کرده است.
خرید جدید ذوب‌آهن به نظر می‌رسد در نقشی متفاوت با فصول گذشته در لیگ بیست و سوم به میدان خواهد رفت.
معادلات در پست هافبک دفاعی پرسپولیس پیچیده شده و سینا اسدبیگی همانند فصل گذشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد.
در روزهای گذشته جواد نکونام از کوین یامگا در پست وینگر راست استفاده کرده، درست همان کاری که فرهاد مجیدی به این بازیکن سپرده بود.
هافبک برزیلی فصل گذشته تراکتور امروز در یک پست جدید به کار گرفته شد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد
یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال گذشته از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند. سال گذشته، ایرانی‌ها در هر ثانیه حدوداً ۲۳۳ توییت منتشر کرده‌اند و ۹۵ درصد از مجموع توییت‌ها، ری‌توییت و تنها پنج درصدشان توییت دست اول بوده است.
روزنامه واشنگتن پست فاش کرد که اواخر ماه گذشته یک فرد ناشناس به راحتی با عبور از لایه محافظتی وارد منزل مشاور امنیت ملی آمریکا شده است.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
دانیال اسماعیلی فرد، مدافع پرسپولیس، بعد از چند بازی دوباره به جایگاه و پست سابق خود بازگشت.
رودریگو گوئس شب گذشته گل سوم رئال مادرید را به الاهلی زد و در پایان بازی گفت که پست شماره 10 را دوست دارد.
ونزوئلا مقصد دوم وزیر امور خارجه کشورمان در سفر دوره‌ای به آمریکای لاتین بود؛ کشوری که سطحی بالاتر از نیکاراگوئه در پیشرفت و مدرنیزه‌شدن دارد؛ چه در بافت شهری و چه امکانات و دارایی‌های طبیعی. این کشور با همه مشکلاتی که با بحران اقتصادی چند سال گذشته تجربه کرده است، ظاهری بهتر از نیکاراگوئه دارد که حتی در پایتخت نیز خانه‌های کوچک و با ارتفاع پست و سقف‌های زنگ زده شیروانی فاصله زیادی از بلدیه شناخته‌شده در فرهنگ شهری امروز ما دارند.
ادواردو کاماونیگا شب گذشته نیز به عنوان دفاع چپ رئال بازی کرد در حالی که او ترجیح می دهد در پست همیشگی اش یعنی هافبک به میدان برود.
امید نورافکن پس از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر با تغییر پستی کاملا متفاوت نسبت به گذشته مواجه شده است.
اشتباه بزرگ رییس فیفا در پست اینستاگرامی‌‌ اش پس از حضور در مراسم افتتاحیه جام خلیج فارس، فراتر از یک خطای قابل گذشت است.
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو با واکنش‌های زیادی مواجه شده و کیلیان امباپه از جمله افرادی است که در ساعات گذشته به این پست ستاره بزرگ پرتغالی واکنش نشان داده است.
کارلوس کی‌روش در تمرینات یکی دو روز گذشته از زوج شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی‌زادگان در پست دفاع وسط استفاده کرده است.
یزدانی گفت: اصلا نمی‌خواهم به گذشته برگردم و از بابت اتفاقی که رخ داده ابراز پشیمانی می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ