یزدانی گفت: اصلا نمی‌خواهم به گذشته برگردم و از بابت اتفاقی که رخ داده ابراز پشیمانی می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر به طرز عجیبی درباره شایعات پیرامون انتقالش به النصر عربستان صحبت می‌کند.
این دختر جوان در اظهارات خود نسبت به انجام این اقدام اظهار پشیمانی کرده است.
سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان نپال پس از شکست مقابل نوجوانان ایران، گفت: از این مسابقه درس‌های زیادی گرفتیم، چرا که به نظرم ایران پادشاه والیبال آسیاست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
مدیر ارشد اجرایی «اوپن آ. آی» استارت آپ سازنده چت جی پی تی در جلسه با پنل سنای آمریکا گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات یکی از نگرانی های مهم و نیازمند قانونگذاری است.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت که در زمین به داور گفته است پنالتی را درست گرفته تا روحیه اش حفظ شود@
مارکو سیلوا، سرمربی فولام و الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی این تیم، از رفتار خود در بازی با منچستریونایتد اظهار پشیمانی کردند.
معاون قضائی قوه قضائیه گفت: بر اساس شرایط عفو و ابلاغ به دادگستری استان‌ها، اظهار ندامت و پشیمانی از سوی افراد کفایت می‌کند.
قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار و ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
رئیس اجرایی سابق بایرن مونیخ اظهار نظر عجیبی درباره لیونل مسی و باشگاه بارسلونا داشت.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.
در جریان حوادث اخیر، تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن، مرتکب رفتارهای نادرست و جرایمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش شدند و اکنون شمار قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب اظهار پشیمانی کردند.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
رئیس قوه قضائیه گفت: بستری فراهم می کنیم تا کسانی‌ که در حوادث اخیر فریب خوردند و صراحتا نسبت به اقدامات خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند دوباره به آغوش جامعه بازگردند.
احمد وحیدی روز شنبه وضعیت کنونی کشور آرام توصیف کرد و گفت: هرچند دشمن توطئه‌گر ایران نمی‌خواهد وضعیت آرام همراه با امنیت کشور را ببنید و به دنبال تغییر نگاه در اولویت‌های دولت که به رسیدگی به مسائل اساسی کشور معطوف است باز دارد.
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص حوادث سیستان و بلوچستان گفت: ۴۲ نفر از متهمان با توجه به اظهار پشیمانی، آزاد شدند و قرار بود سایر افراد هم تعیین تکلیف شوند که امروز محقق شد و ۱۰۰ نفر دیگر هم آزاد شدند.
کرمانشاه- ۲ جوان کرمانشاهی که در جریان ناآرامی‌های اخیر دستگیر و خودروی آنها توقیف شده بود پس از اظهار پشیمانی از رفتار خود مورد بخشش فرمانده انتظامی استان کرمانشاه قرار گرفتند.
بوشهر- وزیر کشور با بیان اینکه بخش زیادی از افراد دستگیر شده که اظهار پشیمانی کردند آزاد شده‌اند، گفت: در برخی رسانه‌های کشورهای همسایه آشوب به مردم ایران آموزش داده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ